Heeft iemand al foto’s?

Home Forums Stammtisch Heeft iemand al foto’s?

This topic contains 8 replies, has 2 voices, and was last updated by  admin 22 years ago.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Mr. T
    Participant

Die van mij komen morgen terug uit een zeker ontwikkelingsland.

admin
    Keymaster

> en die mogen we dan via de Tisch wel bewonderen neem ik aan?

> Die van mij komen morgen terug uit een zeker ontwikkelingsland.

Mr. T
    Participant

Ja, morgen op de “lunch”tisch, te vinden in de Onderwijshal

> > en die mogen we dan via de Tisch wel bewonderen neem ik aan?

> > Die van mij komen morgen terug uit een zeker ontwikkelingsland.

admin
    Keymaster

mooi, als je toch naar de uni gaat, kun je ook meteen even een scannertje zoeken om daar wat prachtstukken van te laten circuleren. Of heb je een scannertje huis?

Laatste optie is ze in leveren bij CdG alias het Kruidvat, die scant ze in en de dag erna liggen ze weer op het plankje ‘post uit’.

admin
    Keymaster

Ik heb digifoto’s van mijn digicamera. Als iemand mij vertelt hoe ik die op de Tisch kan leggen dan doe ik dat gaarne.

admin
    Keymaster

Maar natuurlijk bevat de allesomvattende UGV-tisch een scanner. Komt voor elkaar!!

> mooi, als je toch naar de uni gaat, kun je ook meteen even een scannertje zoeken om daar wat prachtstukken van te laten circuleren. Of heb je een scannertje huis?

> Laatste optie is ze in leveren bij CdG alias het Kruidvat, die scant ze in en de dag erna liggen ze weer op het plankje ‘post uit’.

admin
    Keymaster

zie je nou wel dat er weer een UGV-spion binnen Miölnir zit? Of ben je een omgekeerde spion van de verkeerde kant?

admin
    Keymaster

> Cyriel?

> Ik heb digifoto’s van mijn digicamera. Als iemand mij vertelt hoe ik die op de Tisch kan leggen dan doe ik dat gaarne.

admin
    Keymaster

MdRdW: je kunt 3 dingen doen:
    1. plaats ze op je eigen homepage (die je waarschijnlijk niet hebt)
    2. plaats ze op je thuiscomputer, dan kunnen we ze ftpen via internet. Zoiets als:
    ftp://www.MdRdW.nl/digifotos. Lukt waarschijnlijk ook niet.
    3. Post ze direct op de Tisch via de Image URL. Dit lukt ook niet.

Kortom het lukt niet, maar je kan ze wel gewoon via de reguliere mail atachen (let op dat ze niet te groot zijn, anders is een ieders box meteen gevuld!

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)

You must be logged in to reply to this topic.