Home › Forums › Stammtisch › Hee CdG
This topic contains 5 replies, has 4 voices, and was last updated by Hoepel 21 years, 10 months ago.
-
AuthorPosts
-
September 1, 2003 at 11:37 #14054
Ik heb nog steeds je computer op mijn kamer; zal ik die ‘ns een keertje (binnen twee weken) teruggeven? M.a.w. ben jij thuis?
September 1, 2003 at 11:54 #17610> Ik heb nog steeds je computer op mijn kamer; zal ik die ‘ns een keertje (binnen twee weken) teruggeven? M.a.w. ben jij thuis?
Zaterdag zat hij nog in Italie!
September 1, 2003 at 12:46 #17611> > Ik heb nog steeds je computer op mijn kamer; zal ik die ‘ns een keertje (binnen twee weken) teruggeven? M.a.w. ben jij thuis?
>
>
> Zaterdag zat hij nog in Italie!En daar zit ie voorlopig ook nog steeds!
Mocht je van de pc af willen (bijvoorbeeld omdat je gaat fietsen in Azië, ik noem maar iets geks)dan zijn er twee mogelijkheden:
1. Je biedt hem te koop aan bij de eerste junk die je tegenkomt.
2. Je geeft hem zolang even af bij iemand die Cyriel goed kent (bijv bij mij?).Succes, IR
September 1, 2003 at 13:06 #17612> > > Ik heb nog steeds je computer op mijn kamer; zal ik die ‘ns een keertje (binnen twee weken) teruggeven? M.a.w. ben jij thuis?
> >
> >
> > Zaterdag zat hij nog in Italie!
>
> En daar zit ie voorlopig ook nog steeds!
>
> Mocht je van de pc af willen (bijvoorbeeld omdat je gaat fietsen in Azië, ik noem maar iets geks)dan zijn er twee mogelijkheden:
> 1. Je biedt hem te koop aan bij de eerste junk die je tegenkomt.
> 2. Je geeft hem zolang even af bij iemand die Cyriel goed kent (bijv bij mij?).
>
> Succes, IRIk ken Cyriel ook en ik geef je 5 euro voor die pc.
September 2, 2003 at 04:45 #17613Nmwahuhmngffffffahhh, er was toch niet echt haast bij zei hij; ik zet hem wel bij mij in het opberghok, dan kan hij hem eventueel komen ophalen mocht hij dat willen
> > > > Ik heb nog steeds je computer op mijn kamer; zal ik die ‘ns een keertje (binnen twee weken) teruggeven? M.a.w. ben jij thuis?
> > >
> > >
> > > Zaterdag zat hij nog in Italie!
> >
> > En daar zit ie voorlopig ook nog steeds!
> >
> > Mocht je van de pc af willen (bijvoorbeeld omdat je gaat fietsen in Azië, ik noem maar iets geks)dan zijn er twee mogelijkheden:
> > 1. Je biedt hem te koop aan bij de eerste junk die je tegenkomt.
> > 2. Je geeft hem zolang even af bij iemand die Cyriel goed kent (bijv bij mij?).
> >
> > Succes, IR
>
> Ik ken Cyriel ook en ik geef je 5 euro voor die pc.
>September 5, 2003 at 10:10 #17629> Nmwahuhmngffffffahhh, er was toch niet echt haast bij zei hij; ik zet hem wel bij mij in het opberghok, dan kan hij hem eventueel komen ophalen mocht hij dat willen
>
> > > > > Ik heb nog steeds je computer op mijn kamer; zal ik die ‘ns een keertje (binnen twee weken) teruggeven? M.a.w. ben jij thuis?
> > > >
> > > >
> > > > Zaterdag zat hij nog in Italie!
> > >
> > > En daar zit ie voorlopig ook nog steeds!
> > >
> > > Mocht je van de pc af willen (bijvoorbeeld omdat je gaat fietsen in Azië, ik noem maar iets geks)dan zijn er twee mogelijkheden:
> > > 1. Je biedt hem te koop aan bij de eerste junk die je tegenkomt.
> > > 2. Je geeft hem zolang even af bij iemand die Cyriel goed kent (bijv bij mij?).
> > >
> > > Succes, IR
> >
> > Ik ken Cyriel ook en ik geef je 5 euro voor die pc.
> >
>Valt dat opberghok dan onder de noemer ‘junk’ of ‘bekende van Cyriel’? En indien dit laatste geval geldt: Wat doet Cyriel dan in jouw voorraadhok?
-
AuthorPosts
The topic ‘Hee CdG’ is closed to new replies.