He Hince,

Home Forums Stammtisch He Hince,

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  sier 20 years ago.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

McBrown
    Participant

hoeveel persoonlijke brieven van politieke partijen heb jij al ontvangen waarin opgeroepen wordt dat je moet gaan stemmen? Ik zit al op zeven. Snapt geen van al die domme politici dat buitenlanders helemaal niet mogen stemmen? De huidige overheid in ieder geval niet, want er lag ook een officiele stemkaart in de bus. Of heeft een of andere grapjas mij stiekem tot brit geneutraliseerd??? hoop het niet…..:Scheveningen! Scheveningen! Scheveningen! (kut, werkt niet me een zachte g)

Ik lees geen post in het Engels, dus ik weet het niet. Ik weet alleen dat ik BAAL ALS EEN STEKKER nu het tweede Nederlandse team in twee dagen is uitgeschakeld in de blessuretijd.

Zeker omdat mijn Portugese huisgenoot dat nogal leuk vindt, en mijn Engelse huisgenoot alleen maar over die verrekte verkiezingen lult, waarbij het geen bal uitmaakt of Lib Dem 20 of 30 procent van de stemmen krijgt, want meer dan 6 van de 300 zetels krijgen ze toch niet in dit systeem.

sier
    Participant
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.