Harvey Wallbanger

Home Forums Stammtisch Harvey Wallbanger

This topic contains 5 replies, has 2 voices, and was last updated by  admin 23 years, 8 months ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Pieter
    Participant

Een aantal mensen (ik dus, maar ik ben er maar eentje, dus nog meerdere tellen ook mee) vinden dat het hoog tijd wordt om weer eens te gaan cocktail sjeken.
    Eens ‘n datum prikken redelijk snel na het novitiaat? Dinsdag of Donderdag ofzo?

admin
    Keymaster

Ik sjeek mee!

admin
    Keymaster

> Een aantal mensen (ik dus, maar ik ben er maar eentje, dus nog meerdere tellen ook mee) vinden dat het hoog tijd wordt om weer eens te gaan cocktail sjeken.
    > Eens ‘n datum prikken redelijk snel na het novitiaat? Dinsdag of Donderdag ofzo?
    Ik als president van het cocktail college ben het daar helemaal mee eens!
    Half september? Dan kan ik er ook bij zijn!
    Grtn mark

Pieter
    Participant

Zullen we eens kijken hoe de andere mensen zitten op donderdag 13 september? of dinsdag 11 september? Ik informeer wel even bij het SB f.t. Kan iemand op internet een puik plaatje vinden/maken van een of andere Harvey die met zijn hoofd tegen de wall bangt? FF een paar mooie posters maken die we op Unitas ophangen (alhoewel, ipv OP unitas kunnen we ze beter IN unitas ophangen…)

admin
    Keymaster

Zitten we de 11e of 13e dan niet met het novitiaat? Ik bedoel dan lopen er weer teveel mensen rond die ook een shake willen en kunnen we niet ongehinderd consumeren.

admin
    Keymaster

> Zullen we eens kijken hoe de andere mensen zitten op donderdag 13 september? of dinsdag 11 september? Ik informeer wel even bij het SB f.t. Kan iemand op internet een puik plaatje vinden/maken van een of andere Harvey die met zijn hoofd tegen de wall bangt? FF een paar mooie posters maken die we op Unitas ophangen (alhoewel, ipv OP unitas kunnen we ze beter IN unitas ophangen…)
    De 13 e kan ik wel!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.