HALLO!

Home Forums Stammtisch HALLO!

This topic contains 7 replies, has 4 voices, and was last updated by  Pim van Geffen 17 years, 1 month ago.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Matthijs de Rooij
    Participant

Ligt iedereen nu stuiptrekkend op de grond, niet meer in staat en post te posten, of is iedereen zo hersteld en aan het werk dat er gewoon nix meer te posten is…
    Zo gaat die post-x-kater nooit weg, gedeelde smart is halve smart toch?

Nee, hoor, het is nog niet over! Ik wil borrele! Ik heb gisteren geen alcohol geconsumeerd, trouwens. En dat terwijl mijn fles Bowmore naar me stond te schreeuwen dat één whiskytje toch geen probleem zou moeten zijn. Ik ben helemaal trots op mij. :D

CdG
    Keymaster

Ik ben ook een beetje sterk geweest: de Balvenie die ik meegenomen heb is ook nog steeds onaangebroken. Wel een slokje Laphoaigh genomen, maar die was al open…

Maareuh, A-P. Hoe staat het met je foto’s???

CdG

Daar wordt aan gewerkt. Ik heb gisteravond alles bij elkaar gezet, gesorteerd, en een eerste selectie gemaakt. Totale oogst is rond de 400 foto’s. Ik heb tot nu toe twaalf geproceste foto’s… Allemaal van de eerste dag in Istanbul. Maar vanavond ga ik er echt tegenaan. Ik had gisteren maar twee uur. Vanavond is geheel gereserveerd. Dus morgen in ieder geval een deel.

CdG
    Keymaster

ff rekenen: 12 foto’s in 2 uur, nog 488 te gaan, Da’s al gauw een volledige werkweek!

Je moet er wat voor over hebben, hè? :D

CdG
    Keymaster

Pim van Geffen
    Participant

Zeg Van H,

Volgens mij ben jij sinds je gratis Cuba knipsel niet meer naar de kappert geweest.
    http://flickr.com/photos/pimvg/409376897/in/set-72157600016635041/
    Waren ze te duur in Turkije?

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)

You must be logged in to reply to this topic.