hallo

Home Forums Stammtisch hallo

This topic contains 6 replies, has 3 voices, and was last updated by  Femke 21 years, 4 months ago.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

SJB
    Participant

Zijn er nog leden online of alleen een paar zielige oudleden die geen vakantie dagen meer hebben?

admin
    Keymaster

> Zijn er nog leden online of alleen een paar zielige oudleden die geen vakantie dagen meer hebben?

Ben niet zielig!!!

Heb in januari 3 weken vrij!!!

Femke
    Participant

> > Zijn er nog leden online of alleen een paar zielige oudleden die geen vakantie dagen meer hebben?
    >
    > Ben niet zielig!!!
    >
    >
    >
    > Heb in januari 3 weken vrij!!!

Heb in februari 4 weken vrij… en nu dus helemaal niet. Terwijl er erg weinig te doen is hier… behalve af en toe tisch checken

admin
    Keymaster

> > > Zijn er nog leden online of alleen een paar zielige oudleden die geen vakantie dagen meer hebben?
    > >
    > > Ben niet zielig!!!
    > >
    > >
    > >
    > > Heb in januari 3 weken vrij!!!
    >
    > Heb in februari 4 weken vrij… en nu dus helemaal niet. Terwijl er erg weinig te doen is hier… behalve af en toe tisch checken
    >

F$@* altijd weer een baas boven baas

SJB
    Participant

> > > > Zijn er nog leden online of alleen een paar zielige oudleden die geen vakantie dagen meer hebben?
    > > >
    > > > Ben niet zielig!!!
    > > >
    > > >
    > > >
    > > > Heb in januari 3 weken vrij!!!
    > >
    > > Heb in februari 4 weken vrij… en nu dus helemaal niet. Terwijl er erg weinig te doen is hier… behalve af en toe tisch checken
    > >
    >
    >
    > F$@* altijd weer een baas boven baas
    >

Dus toch alleen gelukkige oudleden online. Ook ik heb in januari 3 weken vrij. EN had in november/december ook al 3 weken vrij. Telt dat mee?

admin
    Keymaster

> > > > > Zijn er nog leden online of alleen een paar zielige oudleden die geen vakantie dagen meer hebben?
    > > > >
    > > > > Ben niet zielig!!!
    > > > >
    > > > >
    > > > >
    > > > > Heb in januari 3 weken vrij!!!
    > > >
    > > > Heb in februari 4 weken vrij… en nu dus helemaal niet. Terwijl er erg weinig te doen is hier… behalve af en toe tisch checken
    > > >
    > >
    > >
    > > F$@* altijd weer een baas boven baas
    > >
    >
    > Dus toch alleen gelukkige oudleden online. Ook ik heb in januari 3 weken vrij. EN had in november/december ook al 3 weken vrij. Telt dat mee?
    >
    >
    > In het verleden behaalde winsten tellen niet mee!

Femke
    Participant

> Dus toch alleen gelukkige oudleden online. Ook ik heb in januari 3 weken vrij. EN had in november/december ook al 3 weken vrij. Telt dat mee?
    >
    volgens mij heb je al ouwe-lullen dagen dat je zolang met vakantie kan??
    >

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.