haha

Home Forums Stammtisch haha

This topic contains 7 replies, has 5 voices, and was last updated by  Douwe van Hinsbergen 20 years, 7 months ago.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

McBrown
    Participant

Haha, ik zie dat mijn hostnaam “Pub” is! Nou ik heb nog geen bier gezien hier in deze pub-lic room! Of zou die meid hier naast me wel gewoon “stud” of iets dergelijk hebben?

Hee Hoople en Push from Hinsmountains: zullen we kijken of het Verenigd Koninkrijk in het jaarverslag f.t. boven Nederland zou kunnen eindigen in de statistieken?

Hoople
    Participant

> Haha, ik zie dat mijn hostnaam “Pub” is! Nou ik heb nog geen bier gezien hier in deze pub-lic room! Of zou die meid hier naast me wel gewoon “stud” of iets dergelijk hebben?
    >
    > Hee Hoople en Push from Hinsmountains: zullen we kijken of het Verenigd Koninkrijk in het jaarverslag f.t. boven Nederland zou kunnen eindigen in de statistieken?

daar ben ik nu een week mee bezig. eergisteren had ik een lijstje met 15x Verenigd Koningkrijk … Halls.Manchester.ac.uk
    Toen stonden we nog 8e.
    ‘Onbekend’ gaat er deze week nog aan, dat zal well de afdeling ‘confidential’ zijn van onze oliebroeders…

Hoople
    Participant

> > Haha, ik zie dat mijn hostnaam “Pub” is! Nou ik heb nog geen bier gezien hier in deze pub-lic room! Of zou die meid hier naast me wel gewoon “stud” of iets dergelijk hebben?
    > >
    > > Hee Hoople en Push from Hinsmountains: zullen we kijken of het Verenigd Koninkrijk in het jaarverslag f.t. boven Nederland zou kunnen eindigen in de statistieken?
    >
    > daar ben ik nu een week mee bezig. eergisteren had ik een lijstje met 15x Verenigd Koningkrijk … Halls.Manchester.ac.uk
    > Toen stonden we nog 8e.
    > ‘Onbekend’ gaat er deze week nog aan, dat zal well de afdeling ‘confidential’ zijn van onze oliebroeders…

overigens heb ik leeds inmiddels even gecheckt en dit bleek een ideale plek voor een Miolnir Social te zijn (weer die dubieze symposium term…). So McBrown and from Hinsmountain, pak die 1-ponds bus maar!

McBrown
    Participant

> overigens heb ik leeds inmiddels even gecheckt en dit bleek een ideale plek voor een Miolnir Social te zijn (weer die dubieze symposium term…). So McBrown and from Hinsmountain, pak die 1-ponds bus maar!

JA! Goed man, die bus heb ik ook al ontdekt!

McBrown
    Participant

Ik zie net dat ik Diamond.Pet ben. Klinkt toch een stuk beter dan Pub…

Mr. T
    Participant

> > overigens heb ik leeds inmiddels even gecheckt en dit bleek een ideale plek voor een Miolnir Social te zijn (weer die dubieze symposium term…). So McBrown and from Hinsmountain, pak die 1-ponds bus maar!
    >
    > JA! Goed man, die bus heb ik ook al ontdekt!

In Leuven is de bus gratis als je student bent.

Pieter
    Participant

> In Leuven is de bus gratis als je student bent.

Ah, da’s mooi! Dan zien we je om 20:00 uur (UK time, Thommie…!) op het kerkplein in Leeds. Nu heb je geen excuus meer! Neemt gij dan den hamer en/of de praeses mee?

Hello McBrown,

Ai woet see det det sjoet bie possibol.

I wil go toe inglent toemorro.

Sie joe

Push from Hinsmountains

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)

You must be logged in to reply to this topic.