goedkope vluchten naar turkije?

Home Forums Stammtisch goedkope vluchten naar turkije?

This topic contains 20 replies, has 7 voices, and was last updated by  jodiwatervogel 17 years, 4 months ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • Author

jodiwatervogel
    Participant

iemand al iets gevonden?

Banaan
    Participant

met een beetje puzzelen heb ik hem op €165,35 gekregen…wie biedt er minder??

Douwe
    Participant

Inclusief belasting en inclusief terugvluchten? Doe mij die maar, de KLM (en turkse airlines) doet het voor 297 euri, 412 totaal. Turkse airlines alleen doet het voor 451 totaal.

McBrown
    Participant

Je hoeft natuurlijk niet perse vanuit Schiphol te vertrekken; Rotterdam, Eindhoven, Maastricht, Groningen, Dusseldorf, Brussel etc zijn wellicht ook opties…. (net als Stavanger, Edinburgh, London, Houston, Canada e.d. voor bepaalde out-leden / oud-leden)

Pim van Geffen
    Participant

I feel left out (lid)…

Douwe
    Participant

Ondanks de ledenbrief zijn er geen goedkope carriers die naar Istanbul Sabrina vliegen. Ik voel me bedrogen. Easyjet doet het via London Luton, maar samen is dat net zo duur als Turkse airlines.

McBrown
    Participant

Nou S.Meerlap, dan moet je toch wat beter je best doen. Heb er binnen 2 minuten eentje gevonden met German wings, vanuit Keulen, voor 77,91 euro inclusief.

McBrown
    Participant

Tip voor mensen die niet met ‘n lowcost airline willen/kunnen vliegen: vaak zijn retourtjes goedkoper dan enkeltjes (‘n retourje Edinburgh met KLM was vroeger 25 euro exclusief, terwijl ‘n enkeltje al gauw 300 euro was). ‘n Retourtje Amsterdam – Istanbul en vervolgens de terugreis niet nemen kan misschien best voordelig zijn!

Pim van Geffen
    Participant

S.Meerlap,

Tip 1: je kunt nu vast gaan wandelen
    Tip 2: als je eind februari op je fiets stapt haal je het ws ook nog wel
    Tip 3: overtuig je baas dat je naar een of ander congres moet
    Tip 4: regel met wat anderen een busje van de FBU en vertrek een paar dagen eerder…
    Tip 5: doet CdG’s Laguna het nog? of AK’s Targa?

McBrown
    Participant

Tip 3 is anders zo gek nog niet; bij ons bedrijf is er namelijk een potje voor fieldtrips (ik vermoed echter niet dat er geld uit gehaald wordt voor ‘n Miolnir excursie, maar ‘t valt altijd te proberen…), dus misschien ook wel bij Sint Jacob?

He banaan, welke vluchten had jij gevonden?

jodiwatervogel
    Participant

die reis van banaan wil ik ook wel!
    het goedkoopste dat ik tot nu toe heb gevonden is
    294 inclusief alles voor vertrek de 20ste en terug gewoon 30
    en 319 inclusief alles voor vertrek de 21ste en terug ook gewoon 30

Dit is via corendon.nl

Douwe
    Participant

Banaan heeft ons voorgelogen…

Banaan
    Participant

Bananen mogen dan krom zijn, de redeneringen in ieder geval niet…

Ik kan alleen ff mijn beoogde terugvlucht niet vinden, maar de heenvlucht is in ieder geval:

AMS-IST

OHY372
    vertrek 2120 aankomst 0135

via komfly.com voor €59 (zal vermoedelijk wel zonder taxes zijn enzo…)

jodiwatervogel
    Participant

Pieter,

heb is er al een idee over wanneer we op welke plek zullen zijn? de vlucht van banaan komt bijvoorbeeld om 1:35 aan op de 22ste.
    das dus 1:35 te laat, maar wel zon 100 Euro goedkoper.
    zon zelfde soort verhaal geld voor de terug weg, ik heb een vlucht gevonden voor 159 euro op 30ste, maar dan vertrek je wel op 00:01. nouja ik hoor het wel. groeten jeroen

McBrown
    Participant

Goede vraag, daar heeft de lustrumreiscommissie het gisteren uitgebreid over gehad tijdens haar vergadering. De uitkomst van dit overleg wordt zeer binnenkort aan de leden kenbaar gemaakt d.m.v. een ledenbrief. Maar desondanks zal ik nu alvast even de kaas van het brood van de Ab Actis eten (of de döner kebab van de pita)….:

HEENREIS
    We vertrekken met de busjes richting het eerste geologisch puntje op 22 maart, om 9 uur ‘s ochtends. Men dient dus ruim voor dit tijdstip in Istanbul aanwezig te zijn.

TERUGREIS
    We komen in de avond van 29 maart aan in Antalya (of in ieder geval een dorp/stad in de buurt van Antalya). De hele 30ste kan er dus een vlucht geboekt worden, vanaf middernacht ongeveer. Later dan de 30ste vertrekken kan natuurlijk ook…..

Maar: die terugvlucht van 00:01 die jij op het oog hebt (corendon, toch?) vertrekt niet om 00:01; Corendon weet zelf nog niet hoe laat die vertrekt, daarom staat er 00:01 op internet.

Nadere informatie volgt in de brief van uw Ab Actis f.t.

Pieter

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)

You must be logged in to reply to this topic.