godver….

Home Forums Stammtisch godver….

This topic contains 5 replies, has 5 voices, and was last updated by  Pim van Geffen 20 years, 5 months ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

McBrown
    Participant

…..zie ik de vrouw van m’n leven, is ze kapster! hoe kom ik daar nou weer mee in contact???

McBrown
    Participant

s.v.p. geen grappen over lichaamshaar graag, da’s wel een enorm open deur intrappen….

Matthijs de Rooij
    Participant

Je bedoelt toch hopelijk niet dat godvergeten sjacherijnige hoofd van de studentenkapper op de campus. Ik mag hopen dat die preventief geruimd is ondertussen…..

Nee, een meisje dat met je afrekent nadat je door een ander geknipt bent hier op de hoek in Leicester. En ze staat hoofdzakelijk erg fijn te wezen in de etalage.

b’vo
    Participant

…okee, geen grappen over “haar”, maar grappen over ‘haar’ mogen wel: “Ik heb altijd gedacht dat jij homo was” Gebruik je daarom godslasterende woorden? Want die is daar namelijk tegen! En Allah ook..

Pim van Geffen
    Participant

Hince,

Vrouwen die in etalages staan en met ja afrekenen als je vertrekt zijn meestal geen ‘kapper’ van beroep.
    Het engelse woord voor kapper is ook niet: ‘hooker’; want haken en scharen hebben niet zoveel met elkaar te maken. Als ik Suus was zou ik je verbieden nog vaker naar de kapper te gaan… Maar aan de andere kant begrijp ik uit je goochelwak bericht dat je je absoluut doodverveelt in het lijzige Leicester, dus begrijp ik wel dat je af en toe gaat buurten bij je ‘kapper’…

Succes,

PvG

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.