Gijs waar was je nou

Home Forums Stammtisch Gijs waar was je nou

This topic contains 7 replies, has 4 voices, and was last updated by  Pieter 20 years, 10 months ago.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Jan
    Participant

ik was nl wel even op de faculteit om te lunsen met Mirjam…

Pieter
    Participant

WOEHAHAHAHA!!!! WOEHAHAHAHA! heeft iemand ooit wel eens dit bericht ontvangen van hotmail:

“your messages have not been sent; you have already sent the maximum number of messages allowed in a 24-hour period. Try again tomorrow”

Kwist niet eens dat er een limiet was. Ja, het is een zware werkdag vandaag….

Jan
    Participant

zo zonder al die mails van Pieter!!

> WOEHAHAHAHA!!!! WOEHAHAHAHA! heeft iemand ooit wel eens dit bericht ontvangen van hotmail:
    >
    > “your messages have not been sent; you have already sent the maximum number of messages allowed in a 24-hour period. Try again tomorrow”
    >
    > Kwist niet eens dat er een limiet was. Ja, het is een zware werkdag vandaag….
    >
    >

Pieter
    Participant

Via de tisch kunnen we ook samen koffie drinken, dat hoeft niet perse via de mail. Ik ga nu halen. Drinkt er nog iemand mee?

> zo zonder al die mails van Pieter!!
    >
    >
    > > WOEHAHAHAHA!!!! WOEHAHAHAHA! heeft iemand ooit wel eens dit bericht ontvangen van hotmail:
    > >
    > > “your messages have not been sent; you have already sent the maximum number of messages allowed in a 24-hour period. Try again tomorrow”
    > >
    > > Kwist niet eens dat er een limiet was. Ja, het is een zware werkdag vandaag….
    > >
    > >
    >
    >

admin
    Keymaster

Ik was er zaterdag waar waren jullie?

> ik was nl wel even op de faculteit om te lunsen met Mirjam…

bvo
    Participant

…ja Pieter, dat heb ik (hoe kan het ook anders) ook gehad, precies de vrijdag die we vertrokkken op excursie naar de Harz, aangezien daar nogal vervoerstechnisch geregel bijkwam kijken omdat de JC (voor het weeekend daarop) ook aanspraak maakte op mijn paupergolf…

admin
    Keymaster

Dan krijgen we dus op zondag (als Pieter niet op zijn werk is) in een keer alle mailtjes van de afgelopen week, die nog niet bezorgd konden worden.

Pieter
    Participant

Echte kerels werken ook op zondag!!!

(ik niet dus)

> Dan krijgen we dus op zondag (als Pieter niet op zijn werk is) in een keer alle mailtjes van de afgelopen week, die nog niet bezorgd konden worden.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)

You must be logged in to reply to this topic.