Home › Forums › Stammtisch › Gijs waar was je nou
This topic contains 7 replies, has 4 voices, and was last updated by Pieter 21 years, 4 months ago.
-
AuthorPosts
-
June 14, 2004 at 12:16 #14374
ik was nl wel even op de faculteit om te lunsen met Mirjam…
June 14, 2004 at 13:04 #18797WOEHAHAHAHA!!!! WOEHAHAHAHA! heeft iemand ooit wel eens dit bericht ontvangen van hotmail:
“your messages have not been sent; you have already sent the maximum number of messages allowed in a 24-hour period. Try again tomorrow”
Kwist niet eens dat er een limiet was. Ja, het is een zware werkdag vandaag….
June 14, 2004 at 13:09 #18798zo zonder al die mails van Pieter!!
> WOEHAHAHAHA!!!! WOEHAHAHAHA! heeft iemand ooit wel eens dit bericht ontvangen van hotmail:
>
> “your messages have not been sent; you have already sent the maximum number of messages allowed in a 24-hour period. Try again tomorrow”
>
> Kwist niet eens dat er een limiet was. Ja, het is een zware werkdag vandaag….
>
>June 14, 2004 at 13:24 #18799Via de tisch kunnen we ook samen koffie drinken, dat hoeft niet perse via de mail. Ik ga nu halen. Drinkt er nog iemand mee?
> zo zonder al die mails van Pieter!!
>
>
> > WOEHAHAHAHA!!!! WOEHAHAHAHA! heeft iemand ooit wel eens dit bericht ontvangen van hotmail:
> >
> > “your messages have not been sent; you have already sent the maximum number of messages allowed in a 24-hour period. Try again tomorrow”
> >
> > Kwist niet eens dat er een limiet was. Ja, het is een zware werkdag vandaag….
> >
> >
>
>June 14, 2004 at 15:36 #18800Ik was er zaterdag waar waren jullie?
> ik was nl wel even op de faculteit om te lunsen met Mirjam…
June 14, 2004 at 15:57 #18801…ja Pieter, dat heb ik (hoe kan het ook anders) ook gehad, precies de vrijdag die we vertrokkken op excursie naar de Harz, aangezien daar nogal vervoerstechnisch geregel bijkwam kijken omdat de JC (voor het weeekend daarop) ook aanspraak maakte op mijn paupergolf…
June 15, 2004 at 11:44 #18805Dan krijgen we dus op zondag (als Pieter niet op zijn werk is) in een keer alle mailtjes van de afgelopen week, die nog niet bezorgd konden worden.
June 15, 2004 at 11:47 #18807Echte kerels werken ook op zondag!!!
(ik niet dus)
> Dan krijgen we dus op zondag (als Pieter niet op zijn werk is) in een keer alle mailtjes van de afgelopen week, die nog niet bezorgd konden worden.
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.