Gezellie

Home Forums Stammtisch Gezellie

This topic contains 10 replies, has 5 voices, and was last updated by  admin 22 years, 2 months ago.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Zitten jullie ook alleen op kantoor?
    Ik wel!

Hoepel
    Participant

Ach, wat heet kantoor. Ik noem het graag zo, maar het stinkt hier op de Budapestlaan en met alle rotzooi erbij kan ik het beter een varkenskot noemen. maar wel alleen ja.

> Zitten jullie ook alleen op kantoor?
    > Ik wel!

Kennelijk niet helemaal alleen in het gebouw. Wel alleen op mijn kamer. Maar dat is altijd zo. Niemand wil bij mij op de kamer. Hoe zou dat toch komen?
    Heb trouwens zaterdagochtend die overheerlijke pita giros met extra vlees er integraal weer uitgekotst. Was best veel. Dommelsch sux.

admin
    Keymaster

Dat kotsen deed je dat alleen of gezellie met/ over een ander?
    Ben nog steeds Remy hier! Ik denk ook dat er niemand meer komt!

> Dat kotsen deed je dat alleen of gezellie met/ over een ander?

Alleen. Netjes in de pot. Misschien dat een huisgenoot het gehoord en/of geroken heeft.

Douwe
    Participant

Hier op kantoor zijn er wel mensen, in tegenstelling tot alle overheidsinstanties die ik vandaag probeer te bereiken, van waterschappen tot provincies, daar geeft niemand thuis.

Dat knoflookvlees is wonder boven wonder binnen gebleven. Wel halverwege de nacht opgestaan voor een glaasje water.

Douwe
    Participant

O ja.

A-P, “tot ziens”

dat was ik je namelijk vergeten te zeggen toen ik de taxi-chauff tot een ritje aan het verleiden was.

admin
    Keymaster

Zie subject

Ik geloof dat ik me dat kan herinneren…

Pieter
    Participant

ikke ook!

admin
    Keymaster

> Zie subject I don’t know what het land is-but i’ve been in contact with relatives In the Netherlands to find my background

from Naples Fl. USA

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)

You must be logged in to reply to this topic.