gevonden voorwerp

Home Forums Stammtisch gevonden voorwerp

This topic contains 3 replies, has 2 voices, and was last updated by  admin 22 years, 8 months ago.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Waarde leden,

Ik heb een blauw jasje met zutvlekken op mijn kamer liggen. Gelieve deze op te halen.

Zo, en nu, na 50 uur wakker zijn, ga ik maar eens naar bed geloof ik…

D

Pieter
    Participant

Ik denk dat dat een mooie gelegenheid is voor de Blauwe-Jasjes-Commissie om zich te bewijzen. Bouko…?

Mazzel,

Muzie-kaal

> Waarde leden,

> Ik heb een blauw jasje met zutvlekken op mijn kamer liggen. Gelieve deze op te halen.

> Zo, en nu, na 50 uur wakker zijn, ga ik maar eens naar bed geloof ik…

> D

admin
    Keymaster

Wat een onzin, ik ben tegen want ik heb geen blauw jasje maar een zwart jasje (double-breasted zonder knopen). Oftewel dat zou weer betekenen dat ik of het Leger des Heils met tweeenhalve euro moet gaan spekken of dat ik geen plaats kan nemen in deze commissie.
    Verder vind ik dat jasjes dezelfde kleur als je auto moet hebben, inclusief zutvlekken.

> Ik denk dat dat een mooie gelegenheid is voor de Blauwe-Jasjes-Commissie om zich te bewijzen. Bouko…?

> Mazzel,

> Muzie-kaal

> > Waarde leden,

> > Ik heb een blauw jasje met zutvlekken op mijn kamer liggen. Gelieve deze op te halen.

> > Zo, en nu, na 50 uur wakker zijn, ga ik maar eens naar bed geloof ik…

> > D

admin
    Keymaster

Mooi dat S. Meerkaas het al in zijn eerste zin heeft over onzin en dat is waarom hij daarover zonder onderwerpsverandering over doorgaat.

Natuurlijk willen de voorgedragen Heren niet dat S. Meerolie in de Blauwe-Jasjes-Commissie komt, anders hadden we net zo goed een Blauwe-en-Zwarte-Jasjes-Commissie op kunnen richting.

Verder is de grap van S. Meermin nog versmadelijker omdat ik gisteren mijn blauwe Golf (met dezelfde kleur als mijn jasje, comme il faut), naar de garage gesleept!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.