gevonden!

Home Forums Stammtisch gevonden!

This topic contains 2 replies, has 1 voice, and was last updated by  admin 21 years, 11 months ago.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Of liever gezegd: ingekomen (aangezien ik het in het postvakje op de faculteit gevonden heb).

==1 stuks drinkfles (ookwel: bidon) met bijbehorende heupbelt==

Ik hoop dat ik middels deze weg de eigenaar weet te vinden, anders vindt ik het wel welletjes en vindt je hem straks terug bij mijn collectie gevonden voorwerpen…

admin
    Keymaster

DIE IS VOOR PIETER!!! NIet weggooien!!!

> Of liever gezegd: ingekomen (aangezien ik het in het postvakje op de faculteit gevonden heb).
    >
    > ==1 stuks drinkfles (ookwel: bidon) met bijbehorende heupbelt==
    >
    > Ik hoop dat ik middels deze weg de eigenaar weet te vinden, anders vindt ik het wel welletjes en vindt je hem straks terug bij mijn collectie gevonden voorwerpen…

admin
    Keymaster

> DIE IS VOOR PIETER!!! NIet weggooien!!!
    >
    > > Of liever gezegd: ingekomen (aangezien ik het in het postvakje op de faculteit gevonden heb).
    > >
    > > ==1 stuks drinkfles (ookwel: bidon) met bijbehorende heupbelt==
    > >
    > > Ik hoop dat ik middels deze weg de eigenaar weet te vinden, anders vindt ik het wel welletjes en vindt je hem straks terug bij mijn collectie gevonden voorwerpen…
    >

Dan hoop ik net dat hij hem nodig had. Arme Pieter…op vijf km hoogt zonder drinken…en maar zweten…

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.