gemist

Home Forums Stammtisch gemist

This topic contains 5 replies, has 2 voices, and was last updated by  Jan 21 years, 2 months ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Ik zag dat mijn TV nog heel was, toen ik gister terugkwam uit Egypte? Nogal onbeschoft om mijn kado niet te accepteren. Desnoods sla je ‘m kapot als het niet de goeie kleur is. Nou, ja, dan de ‘houten kist met kleurenscherm” dan maar voor de volgende afstudeerborrel! Wie?

admin
    Keymaster

Ik denk aan … PIETER!!! Groot feest! (durf alleen niet de hamer uit handen te geven dan voor zo’n kamikaze-tv)

> Ik zag dat mijn TV nog heel was, toen ik gister terugkwam uit Egypte? Nogal onbeschoft om mijn kado niet te accepteren. Desnoods sla je ‘m kapot als het niet de goeie kleur is. Nou, ja, dan de ‘houten kist met kleurenscherm” dan maar voor de volgende afstudeerborrel! Wie?

Jan
    Participant

Inderdaad! Zowel Pieter als Thomas hebben nooit een fatsoenlijk afstudeerfeest gegeven!!! (of ik was in ieder geval niet uitgenodigd, dat kan ook…)
    Maar BV welkom terug, het SB nog tegengekomen in Egypte, balend van hun kapotte beeldbuis?

> Ik denk aan … PIETER!!! Groot feest! (durf alleen niet de hamer uit handen te geven dan voor zo’n kamikaze-tv)
    >
    > > Ik zag dat mijn TV nog heel was, toen ik gister terugkwam uit Egypte? Nogal onbeschoft om mijn kado niet te accepteren. Desnoods sla je ‘m kapot als het niet de goeie kleur is. Nou, ja, dan de ‘houten kist met kleurenscherm” dan maar voor de volgende afstudeerborrel! Wie?
    >
    >

admin
    Keymaster

Het SB in Egypte? Vast niet om te werken? Je meent het toch niet dat mensen daarheen gaan op vakantie? HAHAHAHAHA

admin
    Keymaster

Wanneer moet er trouwens weer gezopen worden?

Jan
    Participant

> Wanneer moet er trouwens weer gezopen worden?

Je hebt net de Miölnir Mid Winter Borrel gemist, Baukje. Volgende keer zal wel de Xcursie zijn?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.