Home › Forums › Stammtisch › Gelul over vaandel
This topic contains 6 replies, has 3 voices, and was last updated by Mr. T 23 years, 7 months ago.
-
AuthorPosts
-
September 27, 2001 at 10:38 #13491
Wat een onzin over dat VDU vaandel. De vete is volgens mij lang lang geleden in het voordeel van Miolnir beslist. Dit lijkt mij aandachtvragerij van het VDU, is redelijk in het verdomhoekje geraakt en probeert middels een zelfgeinitieerde diefstal weer voeten aan de grond te krijgen in de Kroeg.
Verder vind ik dat er meer geluld moet worden in dit wwwboard.
September 29, 2001 at 12:08 #15856Ik zie een verband, WTC in brand, tunnels afgezet wegens bommeldingen, VDU-vaandel ontvreemd; in alle gevallen dader onbekend. Ik voorzie dat het VDU ons nu alles in de schoenen gaan schuiven.
Op zoek naar een onbekende terrorist schuiven ze de schuld af naar een oude vijand. Andere disputen stellen hun kastjes open voor een interventiemacht, bestaande uit houtwormen, van het VDU richting de onze. Intussen ontkennen wij het bestaan van de terrorist in onze kastjes, maar houden de deurtjes wel gesloten.
September 29, 2001 at 12:15 #15857Een recapitulatie van het gebeurde, stelt ons in staat om de oorzaken en gevolgen van elkaar te scheiden en in chronologische volgorde te verwerken. Bijvoorbeeld; hadden zij al aangifte van diefstal gedaan voordat of nadat zij twee glazen in ontvangst hebben mogen nemen van mijnheer de Ab Actis?
Wel een mooie traditie overigens, kunnen we vanavond bij Martine’s afstuderen niet iets soortgelijks aanbieden: een stel VDU-ers onder hun bordje, of wacht… misschien heeft iemand nog wel een vaandel ergens liggen?
October 2, 2001 at 08:03 #15858Ik zie geen verband tussen de glazen die door mijn toedoen in de vorm van een aantal scherven wat slachtoffers geeist hebben bij het VDU en het WTC, waar ook o.a. wat glaswerk gesneuveld is.
Overigens werd de Ab actie vantevoren ruim drie keer aangekondigd.October 2, 2001 at 09:37 #15859Ik vraag me ook af wat de AA hier mee te maken heeft. Behalve dan dat er door zijn toedoen, net als bij WTC, wat glas gesneuveld is.
Misschien is het een goed idee om vanwege de pieteit met het vdu vaandel de societeit enige dagen te sluiten, of alle andere vaandels met een zwarte doek te bedekken, verder natuurlijk vier minuten stilte in acht nemen, tv9 bellen en niet meer voetballen.
Ik vind dat die dikke wijven sowieso gewoon hun mond houden, want je kan niet eens meer gewoon relaxed een biertje drinken zonder lastig gevallen te worden met verhalen over vetes en dat er nu echt te ver gegaan is.
Wel opvallend trouwens dat Miölnir steeds meer magere kerels wordt en hun steeds meer dikke wijven.
P.S. pas op voor EchelonOctober 2, 2001 at 14:42 #15860Wat vinden we ervan als er naast drie nullen ook een VDU-vaandel met de neus in de feiten wordt gedrukt…
‘t Schijnt dat er enige tekenen (nee, niet die beestjes weer)van het vaandel bij ons terecht zijn gekomen…October 5, 2001 at 07:48 #15861Zouden ze net zover met hun arm in een teek als in een koe gaan?
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.