Home › Forums › Stammtisch › Gelukkig, ik was al bezorgd!
This topic contains 9 replies, has 7 voices, and was last updated by Douwe 20 years, 7 months ago.
-
AuthorPosts
-
September 14, 2004 at 09:00 #14445
Gelezen in de telegraaf:
De vulkaan Asama, een van de grootste van Japan, is dinsdag tot uitbarsting gekomen. De krater spuwde rook tot driehonderd meter de lucht in en verspreidde as over de omliggende dorpen. Asama was twee weken geleden ook al actief. Volgens meteorologen (!!) is er geen gevaar dat de vulkaan tot een grote uitbarsting komt.
Wordt het geen tijd dat Miolnir een dagelijks weerbericht doet uitgaan?
D
September 14, 2004 at 09:01 #19105Speaking of Miölnir: ik stond laatst op
het perron in Apeldoorn, kwam er een heel heren-dispuut genaamd Thor de trein uitzetten die precies zo’n hamer hadden als wij!!!> Gelezen in de telegraaf:
>
> De vulkaan Asama, een van de grootste van Japan, is dinsdag tot uitbarsting gekomen. De krater spuwde rook tot driehonderd meter de lucht in en verspreidde as over de omliggende dorpen. Asama was twee weken geleden ook al actief. Volgens meteorologen (!!) is er geen gevaar dat de vulkaan tot een grote uitbarsting komt.
>
> Wordt het geen tijd dat Miolnir een dagelijks weerbericht doet uitgaan?
>
> DSeptember 14, 2004 at 11:50 #19106speaking of hamers e.d.: als er nog iemand belangstelling heeft voor een pikhouweel (dames!), die heb ik in de aanbieding. Ook zeer geschikt om indruk mee te maken op zogenaamde herendisputen
> Speaking of Miölnir: ik stond laatst op
> het perron in Apeldoorn, kwam er een heel heren-dispuut genaamd Thor de trein uitzetten die precies zo’n hamer hadden als wij!!!
>
>
> > Gelezen in de telegraaf:
> >
> > De vulkaan Asama, een van de grootste van Japan, is dinsdag tot uitbarsting gekomen. De krater spuwde rook tot driehonderd meter de lucht in en verspreidde as over de omliggende dorpen. Asama was twee weken geleden ook al actief. Volgens meteorologen (!!) is er geen gevaar dat de vulkaan tot een grote uitbarsting komt.
> >
> > Wordt het geen tijd dat Miolnir een dagelijks weerbericht doet uitgaan?
> >
> > D
>
>September 15, 2004 at 01:58 #19108Ik wil graag jouw pikhouweel hebben Thomas. Ik heb er alleen al een, dus als iemand anders ook geinteresseerd is heeft ‘ie voorrang
> speaking of hamers e.d.: als er nog iemand belangstelling heeft voor een pikhouweel (dames!), die heb ik in de aanbieding. Ook zeer geschikt om indruk mee te maken op zogenaamde herendisputen
>
> > Speaking of Miölnir: ik stond laatst op
> > het perron in Apeldoorn, kwam er een heel heren-dispuut genaamd Thor de trein uitzetten die precies zo’n hamer hadden als wij!!!
> >
> >
> > > Gelezen in de telegraaf:
> > >
> > > De vulkaan Asama, een van de grootste van Japan, is dinsdag tot uitbarsting gekomen. De krater spuwde rook tot driehonderd meter de lucht in en verspreidde as over de omliggende dorpen. Asama was twee weken geleden ook al actief. Volgens meteorologen (!!) is er geen gevaar dat de vulkaan tot een grote uitbarsting komt.
> > >
> > > Wordt het geen tijd dat Miolnir een dagelijks weerbericht doet uitgaan?
> > >
> > > D
> >
> >
>
>September 15, 2004 at 01:59 #19109Oom Wout is oud-lid van het dispuut Thor van het Amsterdams Studenten Corps…Dat zal wel dezelfde club zijn…
> Speaking of Miölnir: ik stond laatst op
> het perron in Apeldoorn, kwam er een heel heren-dispuut genaamd Thor de trein uitzetten die precies zo’n hamer hadden als wij!!!
>
>
> >
> > De vulkaan Asama, een van de grootste van Japan, is dinsdag tot uitbarsting gekomen. De krater spuwde rook tot driehonderd meter de lucht in en verspreidde as over de omliggende dorpen. Asama was twee weken geleden ook al actief. Volgens meteorologen (!!) is er geen gevaar dat de vulkaan tot een grote uitbarsting komt.
> >
> >
> > D
>
>September 15, 2004 at 07:02 #19110Heb jij er ook een? ik ook. Wat moeten wij allemaal in godesnaam met die dingen???
> Ik wil graag jouw pikhouweel hebben Thomas. Ik heb er alleen al een, dus als iemand anders ook geinteresseerd is heeft ‘ie voorrang
>
>
> > speaking of hamers e.d.: als er nog iemand belangstelling heeft voor een pikhouweel (dames!), die heb ik in de aanbieding. Ook zeer geschikt om indruk mee te maken op zogenaamde herendisputen
> >
> > > Speaking of Miölnir: ik stond laatst op
> > > het perron in Apeldoorn, kwam er een heel heren-dispuut genaamd Thor de trein uitzetten die precies zo’n hamer hadden als wij!!!
> > >
> > >
> > > > Gelezen in de telegraaf:
> > > >
> > > > De vulkaan Asama, een van de grootste van Japan, is dinsdag tot uitbarsting gekomen. De krater spuwde rook tot driehonderd meter de lucht in en verspreidde as over de omliggende dorpen. Asama was twee weken geleden ook al actief. Volgens meteorologen (!!) is er geen gevaar dat de vulkaan tot een grote uitbarsting komt.
> > > >
> > > > Wordt het geen tijd dat Miolnir een dagelijks weerbericht doet uitgaan?
> > > >
> > > > D
> > >
> > >
> >
> >
>
>September 15, 2004 at 14:53 #19113> Speaking of Miölnir: ik stond laatst op
>
>
> >
> > De vulkaan Asama, een van de grootste van Japan, is dinsdag tot uitbarsting gekomen. De
krater spuwde rook tot driehonderd meter de lucht in en verspreidde as over de omliggende dorpen. Asama was twee weken geleden ook al actief. Volgens meteorologen (!!) is er geen gevaar dat de vulkaan tot een grote uitbarsting komt.
> >
> >
> > D
>
>September 15, 2004 at 18:17 #19114… ik heb er ook een! Ach, hadden we het maar over boassen…
> Heb jij er ook een? ik ook. Wat moeten wij allemaal in godesnaam met die dingen???
>
> > Ik wil graag jouw pikhouweel hebben Thomas. Ik heb er alleen al een, dus als iemand anders ook geinteresseerd is heeft ‘ie voorrang
> >
> >
> > > speaking of hamers e.d.: als er nog iemand belangstelling heeft voor een pikhouweel (dames!), die heb ik in de aanbieding. Ook zeer geschikt om indruk mee te maken op zogenaamde herendisputen
> > >
> > > > Speaking of Miölnir: ik stond laatst op
> > > > het perron in Apeldoorn, kwam er een heel heren-dispuut genaamd Thor de trein uitzetten die precies zo’n hamer hadden als wij!!!
> > > >
> > > >
> > > > > Gelezen in de telegraaf:
> > > > >
> > > > > De vulkaan Asama, een van de grootste van Japan, is dinsdag tot uitbarsting gekomen. De krater spuwde rook tot driehonderd meter de lucht in en verspreidde as over de omliggende dorpen. Asama was twee weken geleden ook al actief. Volgens meteorologen (!!) is er geen gevaar dat de vulkaan tot een grote uitbarsting komt.
> > > > >
> > > > > Wordt het geen tijd dat Miolnir een dagelijks weerbericht doet uitgaan?
> > > > >
> > > > > D
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>September 16, 2004 at 01:29 #19118Ik heb een BOAS!!!
> … ik heb er ook een! Ach, hadden we het maar over boassen…
>
> > Heb jij er ook een? ik ook. Wat moeten wij allemaal in godesnaam met die dingen???
> >
> > > Ik wil graag jouw pikhouweel hebben Thomas. Ik heb er alleen al een, dus als iemand anders ook geinteresseerd is heeft ‘ie voorrang
> > >
> > >
> > > > speaking of hamers e.d.: als er nog iemand belangstelling heeft voor een pikhouweel (dames!), die heb ik in de aanbieding. Ook zeer geschikt om indruk mee te maken op zogenaamde herendisputen
> > > >
> > > > > Speaking of Miölnir: ik stond laatst op
> > > > > het perron in Apeldoorn, kwam er een heel heren-dispuut genaamd Thor de trein uitzetten die precies zo’n hamer hadden als wij!!!
> > > > >
> > > > >
> > > > > > Gelezen in de telegraaf:
> > > > > >
> > > > > > De vulkaan Asama, een van de grootste van Japan, is dinsdag tot uitbarsting gekomen. De krater spuwde rook tot driehonderd meter de lucht in en verspreidde as over de omliggende dorpen. Asama was twee weken geleden ook al actief. Volgens meteorologen (!!) is er geen gevaar dat de vulkaan tot een grote uitbarsting komt.
> > > > > >
> > > > > > Wordt het geen tijd dat Miolnir een dagelijks weerbericht doet uitgaan?
> > > > > >
> > > > > > D
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>September 23, 2004 at 07:38 #19153Ik ook! Ik vond hem gisteren in mijn boekenkast!
> Ik heb een BOAS!!!
>
> > … ik heb er ook een! Ach, hadden we het maar over boassen…
> >
> > > Heb jij er ook een? ik ook. Wat moeten wij allemaal in godesnaam met die dingen???
> > >
> > > > Ik wil graag jouw pikhouweel hebben Thomas. Ik heb er alleen al een, dus als iemand anders ook geinteresseerd is heeft ‘ie voorrang
> > > >
> > > >
> > > > > speaking of hamers e.d.: als er nog iemand belangstelling heeft voor een pikhouweel (dames!), die heb ik in de aanbieding. Ook zeer geschikt om indruk mee te maken op zogenaamde herendisputen
> > > > >
> > > > > > Speaking of Miölnir: ik stond laatst op
> > > > > > het perron in Apeldoorn, kwam er een heel heren-dispuut genaamd Thor de trein uitzetten die precies zo’n hamer hadden als wij!!!
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > > Gelezen in de telegraaf:
> > > > > > >
> > > > > > > De vulkaan Asama, een van de grootste van Japan, is dinsdag tot uitbarsting gekomen. De krater spuwde rook tot driehonderd meter de lucht in en verspreidde as over de omliggende dorpen. Asama was twee weken geleden ook al actief. Volgens meteorologen (!!) is er geen gevaar dat de vulkaan tot een grote uitbarsting komt.
> > > > > > >
> > > > > > > Wordt het geen tijd dat Miolnir een dagelijks weerbericht doet uitgaan?
> > > > > > >
> > > > > > > D
> > > > > >
> > > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
> -
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.