Gastenboek UGV….

Home Forums Stammtisch Gastenboek UGV….

This topic contains 5 replies, has 4 voices, and was last updated by  Mr. T 18 years, 1 month ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Emma
    Participant

Is gejat!!!!!!!!!! Door onze Solidus!!!!!!!! En nog wat mensen van Drift.

HULDE!!!

Douwe
    Participant

Drift-Miölnir samenwerking? Is dit wel met goedkeuring van het bestuur gebeurd? Is er van tevoren met de ALV overlegd? Wellicht moet dit onderzocht moet worden door een commissie, zo één die er jaren over doet om met een niet conclusief oordeel te komen. Vanzelfsprekend kan er tot die tijd kan geen enkel bewijsmateriaal uit handen worden gegeven.

Commissie Spessartgate II in oprichting!

Pim van Geffen
    Participant

Ik stem tegen die samenwerking, bij verstek met kennisgeving!

Zou wel een motie willen steunen om Drift bij proxy op te heffen en de UGV te annexeren: de nöldejaarsexcursie wordt dan gewoon voor alle “Neuen” een fatsoenlijke Najaarsexcursie zoals we die al bijna 24 jaren kennen!

Oja: GEFELICITEERD!!!

Mr. T
    Participant

Je moet me toch uitleggen wat het UGV gastenboek deed op de Miölnir receptie… (of ben ik nu confuus)

Emma
    Participant

Ja, confuus. Vóór de miolnir-receptie had de UGV haar eigen receptie waar een afvaardiging van ons bestuur ook was.

Mr. T
    Participant

Wat gezellig dat de UGV tegenwoordig ook een receptie organiseert voor Miölnir’s dies! Of is de boekenclub inmiddels toch een sub van ons geworden? (Ja, ik heb heel wat ALV’s gemist.) Dan vind ik het wel een beetje flauw om daar boeken te gaan jatten.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.