Gas en tegengas

Home Forums Stammtisch Gas en tegengas

This topic contains 1 reply, has 1 voice, and was last updated by  admin 23 years, 9 months ago.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Ik las nu net een column in de Intermediair van S.B.Kroonenberg over het EAGE-congres (BV wel bekend) en een klimaatveranderingscongres met Greenpeace-karakter, die hij laatst had bezocht.
    Toch jammer dat hij niet vermeldt dat hij zelf gesproken heeft op het Miolnir-symposium.

admin
    Keymaster

> Ik las nu net een column in de Intermediair van S.B.Kroonenberg over het EAGE-congres (BV wel bekend) en een klimaatveranderingscongres met Greenpeace-karakter, die hij laatst had bezocht.
    > Toch jammer dat hij niet vermeldt dat hij zelf gesproken heeft op het Miolnir-symposium.

Ja, ik zeg altijd dat je prioriteiten moet stellen, als je maar weinig ruimte hebt om te teksten in een kolom: je kunt ook een aantal columns schrijven en die bundelen tot een informatie boekje van een pagina of zes, dan mag je ‘t een brief noemen. Voorwaarde is wel dat slechts en alleen die dingen die belang hebben vermeld worden zonder het epistel langdradig of gekunsteld te maken…

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.