Home › Forums › Stammtisch › excursie restanten
This topic contains 12 replies, has 5 voices, and was last updated by Aart-Peter vd Berg v S 21 years, 2 months ago.
-
AuthorPosts
-
February 17, 2004 at 15:50 #14234
Gevonden in de structurele studentenkamer op het IVA:
* Zwarte Polaratec Fleece. Kleur: zwart. Merk: Polartec. Materiaal: Fleece. Ziet er duur uit. Ligt er al minimaal 4 jaar, mogelijk tot 20 jaar. Wie o wie….
* En natuurlijk zoals altijd (maar dit keer betreft het wel andere Miolnir jassen en andere Miolnir vliesjes): Miolnir Jas en Miolnir Fleece.
Kleur Miolnir Jas: Groen. Kleur Miolnir Fleece: blauw. Wie o Wie* Tevens gevonden: imitatie Victorinox zakmes, merk waarschijnlijk Aldi. Ook aanwezig: mokken, borden, kasettebandjes, Posters van Symposion uit 1998.
February 18, 2004 at 08:08 #18172Wat staat er op de cassette-bandjes?
February 18, 2004 at 08:20 #18173“Terug naar Mokum” van zoef zoef Koos Alberts, “Sombrero de los tango et de las Fiestas et de las pipi a la playa, ole!” of zoiets, een hoesje met “alles prima” zonder bandje erin, en nog meer zooi. Niks leuks, anders had ik het wel meegenomen.
> Wat staat er op de cassette-bandjes?
>February 18, 2004 at 08:34 #18174Ik gok van hoeple.
> “Terug naar Mokum” van zoef zoef Koos Alberts, “Sombrero de los tango et de las Fiestas et de las pipi a la playa, ole!” of zoiets, een hoesje met “alles prima” zonder bandje erin, en nog meer zooi. Niks leuks, anders had ik het wel meegenomen.
>
> > Wat staat er op de cassette-bandjes?
> >
>
>February 18, 2004 at 13:14 #18177Fout gegokt!
Maar ik weet ook nog een verdwenen gewaand artikel t.w. de plastic veldmok van Aardig-Gepeperde-Bergen-Sappige-Roedjak.
En ik heb nog een steen van 5 kilo. die zal wel van van H. zijn. waarom heb ik dat ding eigenlijk nog……> Ik gok van hoeple.
>
> > “Terug naar Mokum” van zoef zoef Koos Alberts, “Sombrero de los tango et de las Fiestas et de las pipi a la playa, ole!” of zoiets, een hoesje met “alles prima” zonder bandje erin, en nog meer zooi. Niks leuks, anders had ik het wel meegenomen.
> >
> > > Wat staat er op de cassette-bandjes?
> > >
> >
> >
>
>February 18, 2004 at 15:09 #18178Die fleece is van mij. Ben hem al heel lang kwijt, was hem eigenlijk al bijna vergeten. Grappig dat hij nu weer opduikt (na 6 jaar dus)….En dat ik net nu de berichtjes op de stammtisch bekijk!
Verder alles goed met iedereen?
Mooie reis gehad Pieter? Waar ben je overal geweest? Ik ga volgend jaar ook, maar dan zonder fiets..February 18, 2004 at 15:35 #18179Volgens mij heeft Pieter zo’n 9600 km per fiets afgelegd. Zonder fiets wordt dat een redelijke uitdaging!
Groente
> Die fleece is van mij. Ben hem al heel lang kwijt, was hem eigenlijk al bijna vergeten. Grappig dat hij nu weer opduikt (na 6 jaar dus)….En dat ik net nu de berichtjes op de stammtisch bekijk!
> Verder alles goed met iedereen?
> Mooie reis gehad Pieter? Waar ben je overal geweest? Ik ga volgend jaar ook, maar dan zonder fiets..February 18, 2004 at 15:50 #18180Ooit van openbaar vervoer of auto gehoord???….
February 18, 2004 at 16:03 #18181Je kunt d’r ook een waterbuffel pakken
> Ooit van openbaar vervoer of auto gehoord???….
February 18, 2004 at 16:07 #18182Voor het geval een bestuurslid zijn bestuurslint kwijt raakt, toch?
> En ik heb nog een steen van 5 kilo. die zal wel van van H. zijn. waarom heb ik dat ding eigenlijk nog……
February 18, 2004 at 16:13 #18183Is die steen van van H.? bedoel je nou Van Heijst, Van Hinsbergen, Van Haaster, Van Hilten, Van Heiningen, Van Hattum, of Van Herk?
> En ik heb nog een steen van 5 kilo. die zal wel van van H. zijn. waarom heb ik dat ding eigenlijk nog……
February 19, 2004 at 07:44 #18184viezerik
> Je kunt d’r ook een waterbuffel pakken
>
> > Ooit van openbaar vervoer of auto gehoord???….
>
>February 19, 2004 at 14:06 #18185Ja, mijn mok! Waar hangt ie uit? Ik mis ’em nog steeds.
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.