Excursie

Home Forums Stammtisch Excursie

This topic contains 8 replies, has 6 voices, and was last updated by  McBrown 20 years, 4 months ago.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Wil degene die de bijschriften bij de foto’s van de najaars excursie heeft gezet dit alsjeblieft afmaken. Dan kan ik de hele excursie weer herbeleven. Wanneer gaan we weer en waarheen?

McBrown
    Participant

Ik ga over vijftien minuten, naar de supermarkt. Inschrijven voor dinsdag 8:45 a.m. (UK time) graag.

b’vo
    Participant

…ik heb die bijschriften er bijgezet, maar toen kon het opeens niet meer en ben ik maar afgesjaakt…

Oh ja, als we op excursie naar de UK gaan, doe dit dan gewoon het laatste weekend van mei of het eerste weekend van april, want dan kan ik aan de overkant blijven… En (nu komt het bekende if…then…else-statement) als we ergens anders heen gaan, dan juist niet in bovengenoemde weekenden (als ik zo vrij mag zijn het tijdstip te bepalen).

JA!

e.t. bestuur,

Wanneer gaan we op excursie? Ik wil weten of ik mij aan moet melden voor veldwerkbegeleiding in Schotland, of dat ik dan ‘belangrijkere’ dingen heb (hips)…

En waar gaan we heen?

D

McBrown
    Participant

Indien mogelijk graag laatste weekend van april of later. Zeker niet eerder. Tenzij ‘t het tweede weekend van januari is.

Matthijs de Rooij
    Participant

Face it boy, een jaar Schotland is een jaar geen miolnir excursies….

gelul.

Pim van Geffen
    Participant

Stelletje seniele bejaarden!

Of is het gewoon de Britse luchtvervuiling?
    Er is al 20x aangegeven dat HET EERSTE WEEKEND VAN APRIL 2005 de Voorrjaarsexcursie zal plaatsvinden. Ruim dit maar vast vrij.

Groente, PvG

McBrown
    Participant

oh dat wist ik niet; ik zit niet zo vaak op de tisch…..

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)

You must be logged in to reply to this topic.