en nu even serieus onderwerp

Home Forums Stammtisch en nu even serieus onderwerp

This topic contains 8 replies, has 3 voices, and was last updated by  admin 23 years, 10 months ago.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Ok, wat doen we met het symposium volgend jaar?
    Gegevens:
    – afgenomen belangstelling van studenten voor symposia in het algemeen (zie ook UGV-sympos)
    – klein aantal leden op de faculteit, ergo komt er bestuur-sympocie incest?

maar:
    Kan miolnir de financien missen?

Pieter
    Participant

De belangstelling van de studenten is misschien wel afgenomen, maar die van de faculteitsmedewerkers niet (m.u.v. Ice & Sealevel Controls; viel tegelijkertijd met een ander symposium in Delft)… Dit is dus zeker geen reden om het eventueel te schrappen.

Mr. T
    Participant

Ik sprak laatst iemand bij TNO die graag een symposium wilde organiseren over aardse materialen ofzo, misschien kunnen we met hem contact opnemen. Het was ook tamelijk bedrijfsgericht, maar details weet ik niet.

admin
    Keymaster

> De belangstelling van de studenten is misschien wel afgenomen, maar die van de faculteitsmedewerkers niet (m.u.v. Ice & Sealevel Controls; viel tegelijkertijd met een ander symposium in Delft)… Dit is dus zeker geen reden om het eventueel te schrappen.

Beste groentjes,

Het lijkt mij nogal wiedes wat er gaat gebeuren: 1. geen incest, 2. geen symposium, 3. geen extra inkomsten, 4. geen Praeses die zijn kloten heeft getoond, 5. geen continuiteit, 6. geen toekomst, 7. geen Miolnir.

Tevens komen we dan tot de conclusie dat het meest logische pad wat we kunnen volgen, weinig spannends opleverd. Daarom stel ik voor (mede gezien de jonge (tov afstudeer-) leeftijd van het huidige bestuur) dat zij nog ene male dienen, waarbij een onderlinge mutatie in bestuurspositie wenselijk is.

Kortom: dit jaar geen symposium, dus geen nieuw bestuur.

admin
    Keymaster

> > De belangstelling van de studenten is misschien wel afgenomen, maar die van de faculteitsmedewerkers niet (m.u.v. Ice & Sealevel Controls; viel tegelijkertijd met een ander symposium in Delft)… Dit is dus zeker geen reden om het eventueel te schrappen.

>
    > Beste groentjes,

> Het lijkt mij nogal wiedes wat er gaat gebeuren: 1. geen incest, 2. geen symposium, 3. geen extra inkomsten, 4. geen Praeses die zijn kloten heeft getoond, 5. geen continuiteit, 6. geen toekomst, 7. geen Miolnir.

> Tevens komen we dan tot de conclusie dat het meest logische pad wat we kunnen volgen, weinig spannends opleverd. Daarom stel ik voor (mede gezien de jonge (tov afstudeer-) leeftijd van het huidige bestuur) dat zij nog ene male dienen, waarbij een onderlinge mutatie in bestuurspositie wenselijk is.

> Kortom: dit jaar geen symposium, dus geen nieuw bestuur.

Pieter
    Participant

Huh?

admin
    Keymaster

Beste groentjes,

Vooralsnog pleit ik voor een incestloos gebeuren (hoewel meer lelijke mongooltjes de kans op lekkere eerstejaars sletjes vergroot), ik denk dat de leden (bestuur ht) die anders in de sympo comm. ft. gaan zitten hun tijd beter aan andere dingen kunnen besteden, zoals het voorbereiden van het bestuur ft (waarbij overigens het huidige bestuur (gezien de jonge leeftijd tov hun afstudeertijdstip) volgens onderlinge stoelendans nog een keer mag/kan dienen. Geen symposium heeft dus twee voordelen:
    1. Huidige bestuurders (00/01) worden niet onnodig belast met extra activiteiten
    2. Huidige bestuurders zijn ‘fris’ genoeg om NOG een bestuursjaar (01/02) op een andere positie te draaien.

Bijkomend extraatje aangaande het jaar ’00 is dat dit eventueel een jaar later een bestuur (02/03) kan vormen ipv komend bestuursjaar (01/02) te reduceren danwel extraheren tot een eenmanszaakje. Wellicht nieuwe leden (extra-heren) zijn dan van dezelfde ouderdom qua bestuursingangsdatum (02/03) als de huidige club, die overigens nog steeds een jaar jonger is dan de generatie voorheen (conform ab actis 98/99).

Kortom: dit jaar minder inkomsten door het uitblijven van Oma-keek kruimeltjes wegggespoeld met Apfelkorn…

Dank u voor uw interesse gezien de omvang van het lees-me-lensje…

admin
    Keymaster

Beste groentjes,

Vooralsnog pleit ik voor een incestloos gebeuren (hoewel meer lelijke mongooltjes de kans op lekkere eerstejaars sletjes vergroot), ik denk dat de leden (bestuur ht) die anders in de sympo comm. ft. gaan zitten hun tijd beter aan andere dingen kunnen besteden, zoals het voorbereiden van het bestuur ft (waarbij overigens het huidige bestuur (gezien de jonge leeftijd tov hun afstudeertijdstip) volgens onderlinge stoelendans nog een keer mag/kan dienen. Geen symposium heeft dus twee voordelen:
    1. Huidige bestuurders (00/01) worden niet onnodig belast met extra activiteiten
    2. Huidige bestuurders zijn ‘fris’ genoeg om NOG een bestuursjaar (01/02) op een andere positie te draaien.

Bijkomend extraatje aangaande het jaar ’00 is dat dit eventueel een jaar later een bestuur (02/03) kan vormen ipv komend bestuursjaar (01/02) te reduceren danwel extraheren tot een eenmanszaakje. Wellicht nieuwe leden (extra-heren) zijn dan van dezelfde ouderdom qua bestuursingangsdatum (02/03) als de huidige club, die overigens nog steeds een jaar jonger is dan de generatie voorheen (conform ab actis 98/99).

Kortom: dit jaar minder inkomsten door het uitblijven van Oma-keek kruimeltjes wegggespoeld met Apfelkorn…

Dank u voor uw interesse gezien de omvang van het lees-me-lensje…

admin
    Keymaster

>
    > Beste groentjes,

> Vooralsnog pleit ik voor een incestloos gebeuren (hoewel meer lelijke mongooltjes de kans op lekkere eerstejaars sletjes vergroot), ik denk dat de leden (bestuur ht) die anders in de sympo comm. ft. gaan zitten hun tijd beter aan andere dingen kunnen besteden, zoals het voorbereiden van het bestuur ft (waarbij overigens het huidige bestuur (gezien de jonge leeftijd tov hun afstudeertijdstip) volgens onderlinge stoelendans nog een keer mag/kan dienen. Geen symposium heeft dus twee voordelen:
    > 1. Huidige bestuurders (00/01) worden niet onnodig belast met extra activiteiten
    > 2. Huidige bestuurders zijn ‘fris’ genoeg om NOG een bestuursjaar (01/02) op een andere positie te draaien.

> Bijkomend extraatje aangaande het jaar ’00 is dat dit eventueel een jaar later een bestuur (02/03) kan vormen ipv komend bestuursjaar (01/02) te reduceren danwel extraheren tot een eenmanszaakje. Wellicht nieuwe leden (extra-heren) zijn dan van dezelfde ouderdom qua bestuursingangsdatum (02/03) als de huidige club, die overigens nog steeds een jaar jonger is dan de generatie voorheen (conform ab actis 98/99).

> Kortom: dit jaar minder inkomsten door het uitblijven van Oma-keek kruimeltjes wegggespoeld met Apfelkorn…

> Dank u voor uw interesse gezien de omvang van het lees-me-lensje…

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)

You must be logged in to reply to this topic.