EN?

Home Forums Stammtisch EN?

This topic contains 5 replies, has 4 voices, and was last updated by  admin 21 years, 4 months ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

admin
    Keymaster

hoe was t?

Femke
    Participant

lange zit maar de tijd ging snel! en ook ontzettend mooi om alles op het grote scherm te zien… erg mooi.

Femke
    Participant

had je nou nog een vrijwilliger gevonden mark? of heb je het extra kaartje voor grof geld op de zwarte markt verkocht…

Karen
    Participant

> lange zit maar de tijd ging snel! en ook ontzettend mooi om alles op het grote scherm te zien… erg mooi.
    >

het was weer redelijk geniaal… en zelfs minder brak dan vorig jaar. moet m nog wel een paar keer zien, sowieso 1 keer om echt te weten wat ik er precies van vind maar dat gaat wel goedkomen denk ik :)

CdG
    Keymaster

> had je nou nog een vrijwilliger gevonden mark? of heb je het extra kaartje voor grof geld op de zwarte markt verkocht…

Ik heb mezelf opgeworpen als vrijwilliger om Mark van zijn kaartje af te helpen. Erg fraai, maar om ‘s ochtends om 9u30 weer op m’n werk te moeten zijn was minder…

admin
    Keymaster

> > had je nou nog een vrijwilliger gevonden mark? of heb je het extra kaartje voor grof geld op de zwarte markt verkocht…
    >
    >
    > Ik heb mezelf opgeworpen als vrijwilliger om Mark van zijn kaartje af te helpen. Erg fraai, maar om ‘s ochtends om 9u30 weer op m’n werk te moeten zijn was minder…
    >
    HAHA ben net een half uur wakker!!!
    Was zeker fraai gisteren/vanochtend

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.