EINDELIJK

Home Forums Stammtisch EINDELIJK

This topic contains 11 replies, has 6 voices, and was last updated by  Douwe van Hinsbergen 16 years, 5 months ago.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

bvo
    Participant

Joepie de P. Ik sta na 12 jaar eindelijk in de top 5 van het Pollenregister…

Ik sta op nr 10! Wie had dat ooit gedacht… Dan ben ik dus best wel gaaf of heel treurig. :D

Pim van Geffen
    Participant

Is er nog een vergadering tussen 20 dec en kerst? Ik wil nou eindelijk wel eens een pöl… :(

bvo
    Participant

Als je ‘ergens’ goed in bent, ben je altijd gaaf.

jetski
    Participant

ik ben al jaren vrouw nummer 1 en koploper van mijn jaar. misschien zouden ze erbij moeten zetten in hoeveel tijd je dit resultaat hebt bereikt. dus een sub lijst met in hoeveel tijd je je poll hebt gehaald.

Hahaha. Ja, tijd voor Miölnir appraisals!

bvo
    Participant

Jetski, ook al gaan 16 mannen je voor, het betekent wel dat je een gave vrouw bent… Sinds wanneer mogen vrouwen eigenlijk bij Miolnir?

jetski
    Participant

dank nog even en ik stijg net zo hoog als barbara.
    het tweede zou je aan CdG moeten vragen maar volgens mij altijd al wel.
    wel ben ik nog steeds voor een maximum van 1 per jaar. zie verder de notulene van een alv uit september 1995 waarin Babs, sas en ik daarvoor ooit een vurig pleidooi hebben gehouden.

bvo
    Participant

OK, we zetten jullie vrouwen terug op 1 per jaar. (In het Engels klinkt dit leuker: Al Bundy zou dit gezegd kunnen hebben.)

an3s
    Participant

De verwijzing van jetski naar het pleidooi voor max 1 vrouw per jaar dat ze in september 1995 hield is een goede reminder voor ons mannen dat vrouwen een olifantsgeheugen hebben: zelfs uitspraken van 13 jaar geleden die vermoedelijk in (semi-)dronken toestand zijn gedaan weten ze nog! Heren, let op uw woorden en daden!

bvo
    Participant

Volgens mij betekent het dat vrouwen tegenwoordig niet allemaal meer analfabeet zijn en dat ze gewoon het notulenboek kunnen lezen?

Bovendien kan Jetski roepen wat ze wil want al waren we nuchter genoeg om zonder kotsen te kunnen lezen, dan hadden we die notulenboeken niet. En aangezien de ab actis een vrouw is krijgen we die ook niet te zien ook.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)

You must be logged in to reply to this topic.