Effe checke …

Home Forums Stammtisch Effe checke …

This topic contains 7 replies, has 6 voices, and was last updated by  admin 22 years ago.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

IR
    Keymaster

Heeft iedereen nu zijn spullen terug?

Hoepel
    Participant

> Heeft iedereen nu zijn spullen terug?

Ben nog 3 pannen kwijt van het type ‘zware mineralen’. Deze zijn uiteraard van groot belang en ik wil ze z.s.m. inleveren.
    wie o wie?

CdG
    Keymaster

Volgens mij heb ik deze in de auto van Smeerlap zien verdwijnen. Maybie heeft PB ze nu.

CdG

> > Heeft iedereen nu zijn spullen terug?

> Ben nog 3 pannen kwijt van het type ‘zware mineralen’. Deze zijn uiteraard van groot belang en ik wil ze z.s.m. inleveren.
    > wie o wie?

Douwe
    Participant

Ik heb inderdaad de pannen in mijn auto meegesmokkeld. Inmiddels zijn de eerste granaten verkocht en kan ik er weer een leuke vakantie van betalen. Miolnir, bedankt!

> Volgens mij heb ik deze in de auto van Smeerlap zien verdwijnen. Maybie heeft PB ze nu.

admin
    Keymaster

Ben nog steeds op zoek naar mijn hamer…!

> Ik heb inderdaad de pannen in mijn auto meegesmokkeld. Inmiddels zijn de eerste granaten verkocht en kan ik er weer een leuke vakantie van betalen. Miolnir, bedankt!

>
    > > Volgens mij heb ik deze in de auto van Smeerlap zien verdwijnen. Maybie heeft PB ze nu.

Pieter
    Participant

Yo! Ik heb nog:

– 3 goudpannen, exclusief goud
    – een Russel Athletic portemonnaie, leeg
    – een vuilniszak met inhoud, weet niet wat, waarschijnlijk granaten
    – een pul, weet niet of er een opschrift op staat.
    – nog wel wat dingen geloof ik.

Vanavond gaat alles mee!

> Ben nog steeds op zoek naar mijn hamer…!

>
    > > Ik heb inderdaad de pannen in mijn auto meegesmokkeld. Inmiddels zijn de eerste granaten verkocht en kan ik er weer een leuke vakantie van betalen. Miolnir, bedankt!

> >
    > > > Volgens mij heb ik deze in de auto van Smeerlap zien verdwijnen. Maybie heeft PB ze nu.

Pieter
    Participant

en verder ook nog:

– een blauwe fleec sjaal
    – die Super Stimmungsparade
    – een paar gympen

Heeft nog iemand mijn hamer, en fototoestel? Heeft ook iemand mijn motivatie om te werken gevonden? Ik heb namelijk geen flauw idee waar die gebleven is. Niet hier op de Koningin Wilhelminalaan in ieder geval.

> Yo! Ik heb nog:

> – 3 goudpannen, exclusief goud
    > – een Russel Athletic portemonnaie, leeg
    > – een vuilniszak met inhoud, weet niet wat, waarschijnlijk granaten
    > – een pul, weet niet of er een opschrift op staat.
    > – nog wel wat dingen geloof ik.

> Vanavond gaat alles mee!

> > Ben nog steeds op zoek naar mijn hamer…!

> >
    > > > Ik heb inderdaad de pannen in mijn auto meegesmokkeld. Inmiddels zijn de eerste granaten verkocht en kan ik er weer een leuke vakantie van betalen. Miolnir, bedankt!

> > >
    > > > > Volgens mij heb ik deze in de auto van Smeerlap zien verdwijnen. Maybie heeft PB ze nu.

admin
    Keymaster

> PIETER die pöl is van mij!!! Neem je die vanavond mee? En CdG: die hele grote steen was ook van mij om thuis verder uit te hakken, neem jij die vanavond mee?
    Neem ik foto’s mee…..
    > en verder ook nog:

> – een blauwe fleec sjaal
    > – die Super Stimmungsparade
    > – een paar gympen

> Heeft nog iemand mijn hamer, en fototoestel? Heeft ook iemand mijn motivatie om te werken gevonden? Ik heb namelijk geen flauw idee waar die gebleven is. Niet hier op de Koningin Wilhelminalaan in ieder geval.

> > Yo! Ik heb nog:

> > – 3 goudpannen, exclusief goud
    > > – een Russel Athletic portemonnaie, leeg
    > > – een vuilniszak met inhoud, weet niet wat, waarschijnlijk granaten
    > > – een pul, weet niet of er een opschrift op staat.
    > > – nog wel wat dingen geloof ik.

> > Vanavond gaat alles mee!

> > > Ben nog steeds op zoek naar mijn hamer…!

> > >
    > > > > Ik heb inderdaad de pannen in mijn auto meegesmokkeld. Inmiddels zijn de eerste granaten verkocht en kan ik er weer een leuke vakantie van betalen. Miolnir, bedankt!

> > > >
    > > > > > Volgens mij heb ik deze in de auto van Smeerlap zien verdwijnen. Maybie heeft PB ze nu.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)

You must be logged in to reply to this topic.