Earth to H & H

Home Forums Stammtisch Earth to H & H

This topic contains 9 replies, has 4 voices, and was last updated by  Douwe van Hinsbergen 20 years, 6 months ago.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

McBrown
    Participant

Yo, daar ben ik weer, zat effe te flashbacken bij Siccarpoint en omstreken.

Als onderdeeel van mijn schotse (en scheve) inburgeringscursus ben ik intussen geslaagd voor de onderdelen whisky drinken (3 studiepunten, was niet zo moeluk) en haggis vreten (2 studiepunten, ook gelukt).
    Als eindexamenopdracht heb ik een Rugby wedstrijd toebedeeld gekregen: Schotland – Australia. Mooie pot lijkt me dat wel. En die valt dus op aanstaande zaterdag…….

Ik zal even een sms-je sturen naar de beide rugbybonden, en naar alle andere 65.000 supporters in het stadion, of de wedstrijd verplaatst kan worden. Maar ik denk niet dat McBrown veel impact zal hebben.

Het weekend erna?

Oh ja: zeker weten dat jullie bij mij willen pitten? Kwa fire-alarms ‘s nachts bedoel ik… de teller staat op zeven…..

Hoople
    Participant

Die wedstrijd kan vast wel verplaastst worden, en qua fire-alarms blijft je teller een beetje achter bij die van mij. Zo’n alarm zou juist een extra stimulans moeten zijn om ons uit te nodigen; heb je wat gezelschap als je om drie uur ‘snachts met je bevroren snikkel in de regen staat…

overigens kan ik volgend weekend ook.

Volgend weekend kan ik ook! Maar het weekend daarop niet, want dan ga ik naar een rugbywedstrijd van de Leicester Tigers. En die zijn al twee keer op rij winnaar van de Europacup! Daar kunnen jullie niet tegenop. Leicester heerst! Forza Leicester!

Leicester City (voetbal) speelt daarentegen als een natte dweil en is vorig jaar gedegradeerd.

Volgend weekend dus! Vrijdag ikke naar Manchester, zuiperij, dan naar Edinburgh, zuiperij, dan terug. Zoiets?

Toedeledoki!

Hince

McBrown, misschien is het niet zo slim om mij uit te nodigen als er alarmen klinken in die stad.

Heb vorige week een blokje graniet vermalen om er zirconen uit te trekken…werd een beetje stoffig. Zo stoffig dat het brandalarm afging en de hele faculteit Geologie en Geografie buiten op de brandweer stonden te wachten.

Ik maak vrienden…

McBrown
    Participant

Bij ons hebben ze naar aanleiding van alle brandalarmen (soms opzettelijk, meestal vergeten dat je een tosti aan het baken was) ingevoerd dat de opzettelijke veroorzaker per direct de kamer moet verlaten, aan de politie overhandigd wordt, de rekeningen van vier brandweerwagens moet dokkken, en per direct levenslang wordt geschorst op de universiteit.

Ik stel voor, aangezien ik verantwoordelijk ben voor jullie, dat je je granietjes maar lekker thuis laat.

Ik zal braaf zijn, en ik rook ook al niet meer. Als in roken. Niet de verleden tijd van ruiken. Ik ruik (en rook) nogal sterk zo nu en dan.

Maar daarvan gaat het brandalarm niet af (hoewel dat eigenlijk wel zou moeten, want het is schadelijker in veel gevallen dan een vuurtje).

Dus.

b’vo
    Participant

…waar rook is, is … ….een tosti

McBrown
    Participant

De brandalarmen hiero gaan zelfs af als je doucht met de deur open; ze reageren namelijk ook op waterverontreiniging in de lucht (?????? ja ik snap het ook niet; BRANDalarm reageert op water???)

M.a.w. ik heb hier nog geen scheet durven laten. Maar ik weet uit ervaring, en jullie ook, dat meer dan een miolnirman per kubieke ruimte een soort van kettingreactie teweeg brengt…

Hoople
    Participant

haha, dus je bent direct vanuit de douche naar de regen gegaan? hier gaan ze ook af van haarlak.
    Ik zal voordat Hince en ik bij je langs komen even een clysma inpluggen, zodat de verontreiniging van mijn (achter)zijde tot een minimum beperkt wordt.
    Maar eigenlijk lijkt het me veel leuker om hier in Manchester een goede chili te maken op de vrijdag voordat we langskomen. Onee, ik moet dan op zaterdag nog 4 uur naast Hince in een auto zitten… vrot…

Er wordt in mijn auto NIET gechili’d!

Maar een hapje chili is op zich wel erg lekker, Hoople. Alhoewel ik gemerkt heb dat ook een Curry een uitstekende brandstof is!

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)

You must be logged in to reply to this topic.