Derde Officieuze Lunettense Jonge Orgie Puppies BBQ

Home Forums Stammtisch Derde Officieuze Lunettense Jonge Orgie Puppies BBQ

This topic contains 6 replies, has 3 voices, and was last updated by  admin 22 years ago.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Dobri Den (voor diegene die al vaker het anagram DOL-JOP niet konden plaatsen),

Er is nl ‘iets’ geregeld voor en door de Jonge Honden… de 3e Lu Slettense BBQ! Zaterdag 3 mei!

Bent u niet uitgenodigd, maar denkt u toch ‘jong’ te zijn, dan zal dit blijken aan de voetbalkunsten die de ‘Eintracht’ vooraf zal tonen om 15:00 uur. Toegang en deelname ter inzage…

Acquisitie n.a.v dit bericht wordt zeer op prijs gesteld…
    barbeque.jpg

Pieter
    Participant

Had ik al gezegd dat ik er bij ben?

> Dobri Den (voor diegene die al vaker het anagram DOL-JOP niet konden plaatsen),

> Er is nl ‘iets’ geregeld voor en door de Jonge Honden… de 3e Lu Slettense BBQ! Zaterdag 3 mei!

> Bent u niet uitgenodigd, maar denkt u toch ‘jong’ te zijn, dan zal dit blijken aan de voetbalkunsten die de ‘Eintracht’ vooraf zal tonen om 15:00 uur. Toegang en deelname ter inzage…

> Acquisitie n.a.v dit bericht wordt zeer op prijs gesteld…

admin
    Keymaster

> en had ik al gezegd dat ik er niet bij ben?

> Had ik al gezegd dat ik er bij ben?

> > Dobri Den (voor diegene die al vaker het anagram DOL-JOP niet konden plaatsen),

> > Er is nl ‘iets’ geregeld voor en door de Jonge Honden… de 3e Lu Slettense BBQ! Zaterdag 3 mei!

> > Bent u niet uitgenodigd, maar denkt u toch ‘jong’ te zijn, dan zal dit blijken aan de voetbalkunsten die de ‘Eintracht’ vooraf zal tonen om 15:00 uur. Toegang en deelname ter inzage…

> > Acquisitie n.a.v dit bericht wordt zeer op prijs gesteld…

admin
    Keymaster

Zaterdag trekt de regen naar het noordoosten weg en breekt de bewolking en vooral in de middag zijn er perioden met zon. Het wordt dan opnieuw ongeveer 16 graden.

Tijd voor factor 30!

admin
    Keymaster

> Zaterdag trekt de regen naar het noordoosten weg en breekt de bewolking en vooral in de middag zijn er perioden met zon. Het wordt dan opnieuw ongeveer 16 graden.

> Tijd voor factor 30!

Douwe
    Participant

Het Deventer-koekhappen met oma zal dan wel een erg soppige bezigheid worden. Gelukkig kan zij dan tenminste ook meedoen.

> > Zaterdag trekt de regen naar het noordoosten weg en breekt de bewolking en vooral in de middag zijn er perioden met zon. Het wordt dan opnieuw ongeveer 16 graden.

> > Tijd voor factor 30!

admin
    Keymaster

> Tja zelfs Bea kon het dus voor mijn oma wordt dat helemaal een behoorlijke piece-of-cake….

> Het Deventer-koekhappen met oma zal dan wel een erg soppige bezigheid worden. Gelukkig kan zij dan tenminste ook meedoen.
    >

> > > Zaterdag trekt de regen naar het noordoosten weg en breekt de bewolking en vooral in de middag zijn er perioden met zon. Het wordt dan opnieuw ongeveer 16 graden.

> > > Tijd voor factor 30!

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.