de UIT

Home Forums Stammtisch de UIT

This topic contains 23 replies, has 10 voices, and was last updated by  Hoepel 19 years, 9 months ago.

Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • Author

McBrown
    Participant

euhm….in mijn model zit ik zo achterlijk veel gas te injecteren, dat de bodem omhoog begint te komen.

Hoepel
    Participant

gaaf, ik injecteer water in mijn model wat steeds tot spectaculaire crashes van MoReS leidt. Helpt dat iets?

Mr. T
    Participant

ik denk niet dat er een voormalig 6-vwo’er is die daar net zo opgewonden van raakt als jij…

McBrown
    Participant

hoepel, alles wat je op je compu doet leidt tot het crashen van mores. Mijn teller vandaag staat op 7.

Hoepel
    Participant

inderdaad, ik was net een stukkie aan het tikken op de stammtisch en toen….

b’vo
    Participant

het verbaast mij gelukkig niet dat geologen uit utrecht, die gedurende hun hele studie een computer alleen maar hebben gebruikt om te tischen en te mijnen te vegen, nu opeeens tijdens hun werkend bestaan beseffen dat je dat medium ook kan misbruiken om modellen te laten crashen… kunnen we niet een x proberen om de tisch te laten crashen?

smores.jpg

CdG
    Keymaster

Hé,

Jij zit in virus-m!!!! Dit soort dingen mag jij helemaal niet willen!!

Menne
    Participant

Dat is me al eens gemakkelijk gelukt.

Hoepel
    Participant

Bestuur,

Hoe ziet het Miolnir programma eruit? Ik begrijp dat de UIT niet lang meer op zich laat wachten en neem aan dat we de hele week weer een stand voor LB8 hebben? En staan we ook weer op de Uithof? En is er een BierBonnenBorrel? En spijkermeppen? En goudpannen? En wanneer worden we hierover ingelicht??

Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)

You must be logged in to reply to this topic.