Datum voorjaarsexcursie

Home Forums Stammtisch Datum voorjaarsexcursie

This topic contains 13 replies, has 9 voices, and was last updated by  Matthijs de Rooij 14 years, 2 months ago.

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

Namens het bestuur e.t. kan ik eindelijk melden dat de voorjaarsexcursie zal plaatsvinden van 25 t/m 27 maart.

Zoals eerder al officieus geventileerd ging onze voorkeur uit naar het weekend van 8 t/m 10 april, maar het is onmogelijk gebleken om in dat weekend een höt te boeken. Kennelijk is dit weekend ook bij de Duitsers zeer gewild voor een weekendje in een Gruppenhaus.

Banaan
    Participant

Ach, elk nadeel heb z’n voordeel, nu pik je toch maar mooi de Dag van de Pannenkoek mee!
    http://www.pannenkoekdag.nl/

IR
    Keymaster

Ok, en dan heb ik hier twee gepureerde pannenkoeken met appel, spek en rozijnen. Voor wie waren die ook al weer?

bvo
    Participant

Geen dank je wel: dan ga ik op JC weekend.

bvo
    Participant

En nu ik toch nog pissed ben: Volgende keer kan ik het beter zelf regelen. Bestuur: bij deze stel ik me kandidaat voor bestuur f.t. (… wat een motivatie heeft deze jongen!)

Je neemt me de woorden uit de mond…

Matthijs de Rooij
    Participant

Ja. Ik ga mee.

Douwe
    Participant

Ik ook – hopelijk volledig, misschien deels.

Femke
    Participant

Ik niet… :(

Maar zal de geologie in Oman uitvoerig bestuderen!

Fem

Matthijs de Rooij
    Participant

En wie zegt dat de excursie niet ook naar Oman gaat ?!?!

bvo
    Participant

…gruppenhaus.de?

CdG
    Keymaster

gruppenhaus.om

jetski
    Participant

jammer dat het bestuur e.t. dit niet heeft afgestemt met de organisatie van het Miolnir i-kup weekend,
    Miolnir’s internationale kinderuitwisselingsprogramma; ter bevordering van de onderlinge internationale betrekking tussen nederlandse kinderen in het buitenland en in het bijzonder kinderen van oud leden.

Matthijs de Rooij
    Participant

Ik zie het probleem niet: Nathalie zorgt voor alle kinderen, jullie oudleden gaan allemaal mee op excursie.

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)

You must be logged in to reply to this topic.