Datum excursie!!!!!!

Home Forums Stammtisch Datum excursie!!!!!!

This topic contains 14 replies, has 9 voices, and was last updated by  CdG 18 years, 2 months ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author

sier
    Participant

From: Karen
    To: Wvhk
    Date: 02/07/2007 09:59AM

Aaarrggghhh ik kan niet meer posten!! Wilde t al een tijd geleden doen. Dus als jij t ff kan doen… We gaan ws t paasweekend of t weekend daarvoor, dus 29 maart (s avonds) t/m 1 april of 5 t/m 8 april.

groetjes!

McBrown
    Participant

Heeeee, op donderdag avond vertrekken? Dat klinkt als een bestemming ver weg. Vertel Vertel, wat wordt het? Vogezen? Schwarzwald?

McBrown
    Participant

Normandie?

b’vo
    Participant

Wanneer wordt er uit de twee inderdaad bekend gemaakte excursiedata een definitieve datum gekozen?

Zoals voor de meeste werkenden onder ons zal gelden, denk ik niet dat deze groep enigszins bepalend (of juist wel) is in het maken van de keuze, maar kan ik wel melden dat mijn voorkeur uitgaat naar het paasweekend hetgeen 2x een vrije dag bespaart (Goede Vrijdag en 2e Paasdag). Hierdoor zal de drempel voor deelname verlaagt worden wat weer een verhoogde kans op een omvangrijke groep impliceert.

IR
    Keymaster

en mede in ogenschouw genomen dat er ook nog een jaarclubgenoot trouwd op de 31e.

IR
    Keymaster

Bouko, jouw t ruilen tegen mijn d?

b’vo
    Participant

Stttt… wortd Sdddd…

CdG
    Keymaster

Da’s toevallig, een jaarclubgenood van mij ook ;-)

Femke
    Participant

paasweekend please….

had wel rekening gehouden met een vroege excursie maar maart valt wel heel vroeg dit jaar!
    (ik bedoel de excursie valt wel heel vroeg dit jaar…)

Philip
    Participant

ik ving op de vroegborrel iets op van busjes die zouden zijn gereserveerd bij de ugv voor t paasweekend..

Kan iemand dit gerucht verifiëren?

Gijs
    Participant

Klopt, dan gaat de ugv op excursie…

b’vo
    Participant

Zo gelukkig weten we wel wanneer de UGV op excursie gaat. Personnlijk vind ik het zeer irritant en ook organisatorisch nogal gebrekkig dat ruim een maand van te voren de exacte datum van excursie niet vastligt! Zeker als meegenomen wordt dat toch vooral voor de oudleden een voorjaarsexcursie nog de enige deelname aan Miolnir activiteiten is. WAKKER WORDEN!

sier
    Participant

Nee bvo het is gewoon K!!!! En de huidige preases doet ook al geen flikker!

JAntje
    Participant

das zeker kut,
    excuses voor de laatste tijddat er niks is gebeurd.
    Ik ben druk bezig geweest met de CRUB, en tegelijk de studie, en dat is gellukig voorbij dus nu gaat het weer lopen….

vriendelijke groeten,
    de preaeses

CdG
    Keymaster

Hé, is JAntje’s studie voorbij? Tijd voor een vat!

(best snel gedaan overigens)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)

You must be logged in to reply to this topic.