Dat is schrikken!

Home Forums Stammtisch Dat is schrikken!

This topic contains 3 replies, has 3 voices, and was last updated by  Pim van Geffen 18 years, 2 months ago.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

IR
    Keymaster

Er loopt hier op mijn werk iemand rond in een rood-groen gestreepte rugby-trui

McBrown
    Participant

Zo iemand heet “KK”, wat staat voor “Kroeg Koning”. Heel gaaf cluppie, want ze zijn de baas en hebben de sleutelbos. De KK is de rechterhand van het SB; mede daarom is het verstandig ze te vriend te houden. Ook verzoeken ze je vriendelijk, doch dringend, om een kapot gemaakt bierglas te betalen. Ze zorgen voor de sfeer en handhaving van de orde op de kroeg. Ongewenste personen kunnen, indien gewenst of noodzakelijk, hardhandig naar buiten gewerkt worden.

Maaruh, IR, ik wist niet dat je een nieuwe baan had? Bevalt dat schoonmaken op Symposion nou een beetje?

IR
    Keymaster

Ja, soms ga je nadenken over wat je nu echt wilt in het leven. En dan kom je tot keuzes die je vroeger nooit voor mogelijk had geacht.

Afwisselende baan ook: soms zit er saus op de muren, soms apfelstrudel op het plafond. Soms allebei.

Pim van Geffen
    Participant

Vroeger was t hele College KK; nu krijgen we zelfs Pavlov schrikreacties van een rood-groene trui!

Ik snap niet zo goed wat men nu wil op die kroeg: lol maken en bier drinken/verkopen of iedereen die lol maakt eruit flikkeren omdat ze meer lol hebben dan het SB en dat mag niet…?

Laat je niet uit je kantoor flikkeren IR, en laat ze die euro maar in hun reet steken!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.