Home › Forums › Stammtisch › Dank voor Uw welgemeende en hartverwarmende reacties!
This topic contains 4 replies, has 1 voice, and was last updated by admin 23 years ago.
-
AuthorPosts
-
June 11, 2002 at 15:33 #13694
Ik ben echt diep geroerd! Wat een compassie toont het college. En wat kun je een lol hebben in je eentje met een Stammtisch.
June 12, 2002 at 12:35 #16411Fraude en plagiaat!! Het nieuwe bestuur deinst niet terug voor frauduleuze eigenpijperij onder de initialen van zijn leden! Ik begin nu al spijt te krijgen van een en ander…
Kan hier een onderzoek worden ingesteld door de commissie Spessartgate?
BVD, PvG: Ik ben echt diep geroerd! Wat een compassie toont het college. En wat kun je een lol hebben in je eentje met een Stammtisch.
June 12, 2002 at 12:42 #16412Den P.e.t. zou zich moeten schamen om zulke uitlatingen in het openbaar te doen! Het nieuwe bestuur beroept zich natuurlijk op diplomatieke onschendbaarheid, kluns!
> Fraude en plagiaat!! Het nieuwe bestuur deinst niet terug voor frauduleuze eigenpijperij onder de initialen van zijn leden! Ik begin nu al spijt te krijgen van een en ander…
> Kan hier een onderzoek worden ingesteld door de commissie Spessartgate?
> BVD, PvG> : Ik ben echt diep geroerd! Wat een compassie toont het college. En wat kun je een lol hebben in je eentje met een Stammtisch.
June 12, 2002 at 13:07 #16413P.e.t. U heeft helemaal gelijk i.t.t. tot DvdM. Ik zal volgende ALV het spreekwoordelijke boetekleed aantrekken. De commissie Spessartgate kan wederom alles tot in alle detail uitpluizen. Ik ben alleen bang dat de ALV dan tot in de vroege uurtjes bezig zal zijn, omdat het puntje commissies driekwart van de vergadering in beslag zal nemen.
> Den P.e.t. zou zich moeten schamen om zulke uitlatingen in het openbaar te doen! Het nieuwe bestuur beroept zich natuurlijk op diplomatieke onschendbaarheid, kluns!
>
> > Fraude en plagiaat!! Het nieuwe bestuur deinst niet terug voor frauduleuze eigenpijperij onder de initialen van zijn leden! Ik begin nu al spijt te krijgen van een en ander…
> > Kan hier een onderzoek worden ingesteld door de commissie Spessartgate?
> > BVD, PvG> > : Ik ben echt diep geroerd! Wat een compassie toont het college. En wat kun je een lol hebben in je eentje met een Stammtisch.
June 12, 2002 at 14:00 #16414Mijnheer PvG,
Ik ben het niet met U eens!
U vergist zich! Het namelijk geen frauduleuze eigenpijperij onder de initialen van zijn leden!
Maar frauduleuze eigenpijperij onder de initialen van zijn leden en oud leden.
Een detail misschien in uw ogen….
Gegroet! -
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.