dader gezocht

Home Forums Stammtisch dader gezocht

This topic contains 20 replies, has 8 voices, and was last updated by  bvo 17 years, 10 months ago.

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • Author

IR
    Keymaster

Lekker toch, een foto van zo’n natte tosti?

bvo
    Participant

Da’s niet zo’n snuggere dief dan, gelukkig was die bij mijn auto ook niet zo slim dat ie doorhad dat mijn radio uit twee delen bestaat: de kast en het frontje. En wellicht ben ik een uitzondering dat het laatstgenoemde deel niet standaard in het handschoenenkastje/onder de zonneklep/ onder de stoel/ in de kofferbak ligt, maar het lijkt me nogal voor de hand liggend (“if then”, niet “if else”) dat je het frontje eerst zoekt en indien gevonden dan de kast eruit probeert te vissen. Helaas had hij niet van die handige U-vormige ijzerdraadjes met inkeping daarvoor, maar een waterpomptang oid. Dat lukt natuurlijk nooit. Resultaat: hij geen enkel deel van mijn tweedelige radio. Ik: een heel frontje en een radio met happen eruit! Maar net als toen bij mijn Golf: de radio doet het nog, maar het slot ligt aan diggelen! Nu maar hopen dat het batterijtje van de centrale deurvergrendeling niet opgaat… Ook zal ik kijken of er getoaste kruimels of ham-kaas restjes in mijn auto liggen…

Menne
    Participant

Wij kunnen allemaal wel dieven uitlachen hoe dom ze zijn, maar doe het zelf maar eens..

je bedoelt dat je bij het politiebureau hebt ingebroken en een computer hebt gepikt?

Ervaring?

bvo
    Participant

Menne, wat moeten we zelf eens doen? Dom zijn?

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)

You must be logged in to reply to this topic.