Home › Forums › Stammtisch › dader gezocht
This topic contains 20 replies, has 8 voices, and was last updated by bvo 17 years, 10 months ago.
-
AuthorPosts
-
October 27, 2003 at 18:54 #14127
Situatieschets: je offert 20 vakantiedagen (zegge: twintig, da’s best een hoop voor een 40-urige werkweek) op om 4 weken te gaan backpacken in Peru en Bolivia met je vriendin. Je wordt niet ontvoerd, verkracht, vermoord: het ergste wat je is overkomen is dat je huurmountainbike wordt gestolen (boeien dus, hij is toch gehuurd) en alleen maar aangesproken met hi amigo, ‘moei krande’. En je land voorspoedig op Schiphol, loopt je straat binnen en ziet je auto (ja, een Golfje is ook een bakkie) met de lichten aan staan. He! Ja, je gelooft het niet! Niet op slot, alle ramen er nog in, teringzooi binnen… niets weg!
Nu zoek ik de dader: dus laten we bij onszelf beginnen: wie wist dat ik op vakantie was! De Praeses? Of zitten er ook junks tussen de Lunettense upperclass?
October 28, 2003 at 06:52 #17783> Situatieschets: je offert 20 vakantiedagen (zegge: twintig, da’s best een hoop voor een 40-urige werkweek) op om 4 weken te gaan backpacken in Peru en Bolivia met je vriendin. Je wordt niet ontvoerd, verkracht, vermoord: het ergste wat je is overkomen is dat je huurmountainbike wordt gestolen (boeien dus, hij is toch gehuurd) en alleen maar aangesproken met hi amigo, ‘moei krande’. En je land voorspoedig op Schiphol, loopt je straat binnen en ziet je auto (ja, een Golfje is ook een bakkie) met de lichten aan staan. He! Ja, je gelooft het niet! Niet op slot, alle ramen er nog in, teringzooi binnen… niets weg!
>
> Nu zoek ik de dader: dus laten we bij onszelf beginnen: wie wist dat ik op vakantie was! De Praeses? Of zitten er ook junks tussen de Lunettense upperclass?ergo, de Preases is een junk.
October 28, 2003 at 07:56 #17785Nondejuu! Waar heb ik dit aan verdiend? Fijn dat je terugbent Bouko! Alleen jammer van deze entrée…
Ok…ik ben wel een beetje verslaafd, vooral aan seks op de achterbank.
October 28, 2003 at 08:10 #17786> Nondejuu! Waar heb ik dit aan verdiend? Fijn dat je terugbent Bouko! Alleen jammer van deze entrée…
>
>
> Ok…ik ben wel een beetje verslaafd, vooral aan seks op de achterbank.Dus jij slaapt in de busjes op de excursie?
October 28, 2003 at 08:21 #17787> > Nondejuu! Waar heb ik dit aan verdiend? Fijn dat je terugbent Bouko! Alleen jammer van deze entrée…
> >
> >
> > Ok…ik ben wel een beetje verslaafd, vooral aan seks op de achterbank.
>
> Dus jij slaapt in de busjes op de excursie?
>
>
Precies, donderdag even de ramen blinderen met mbv carpetlandplastiek.October 28, 2003 at 08:29 #17788> > > Nondejuu! Waar heb ik dit aan verdiend? Fijn dat je terugbent Bouko! Alleen jammer van deze entrée…
> > >
> > >
> > > Ok…ik ben wel een beetje verslaafd, vooral aan seks op de achterbank.
> >
> > Dus jij slaapt in de busjes op de excursie?
> >
> >
> Precies, donderdag even de ramen blinderen met mbv carpetlandplastiek.
>
>
Ik zou ook de banken afplakkenOctober 28, 2003 at 08:40 #17789> > > > Nondejuu! Waar heb ik dit aan verdiend? Fijn dat je terugbent Bouko! Alleen jammer van deze entrée…
> > > >
> > > >
> > > > Ok…ik ben wel een beetje verslaafd, vooral aan seks op de achterbank.
> > >
> > > Dus jij slaapt in de busjes op de excursie?
> > >
> > >
> > Precies, donderdag even de ramen blinderen met mbv carpetlandplastiek.
> >
> >
> Ik zou ook de banken afplakken
>Zeker met een praeses die verslaaft is aan bepaalde activiteiten.
June 18, 2007 at 07:12 #22730Situatieschets 2 – hoc historia identidem accidit
Je gaat een weekje naar London (EAGE -> waar was je MdR? -> geen alibi) en jahoor weer mijn bakkie opengebroken ;-(
(Ja, mijn Renault 19 is overeenkomstig de toegstane kleur van mijn brasjasje: donkerblauw)
June 18, 2007 at 12:56 #22731Wat kwijt?
June 18, 2007 at 15:23 #22732Kunnen we wellicht een beetje op onze d’s en t’s letten, stelletje prutsers!
D
P.S. 1: ik ga niet meer met de Praeses op de achterbank zitten
P.S. 2: sorry Bonko, ik had je Golf nodig voor een ramkraak
P.S. 3: Ik weet ook niet wie je lichten aan heeft gelaten, ik had ze zeker weten uitgedaan
P.S. 4: Ik prefereer de motorkap boven de achterbank waar het gaan om het minnespelJune 19, 2007 at 07:50 #22734Kunnen we wellicht een beetje op onze n’s en t’s letten, stelletje prutsers!
B
June 19, 2007 at 20:12 #22735Zelfs al was er wel wat uit je auto gejat kan het nog goedkomen! Ik heb vandaag ook mn computer opgehaald bij de politie. Inbraken worden soms zowaar opgelost!
June 20, 2007 at 12:18 #22736Tegenwoordig krijg je als slachtoffer toch spreekrecht tijdens het proces. Kun je de dader in de ogen kijken en vertellen hoe erg je hebt moeten lijden.
Wie heeft je trouwens bestolen?
June 21, 2007 at 08:58 #22737Dat is ook nog een leuk verhaal..M’n oude buurman, die al verhuisd was toen ik er ging wonen. En hij is opgepakt toen ie bij de andere buren had ingebroken op klaarlichte dag en het allemaal in zn oude huis had opgeslagen. Toen de politie daar ‘s avonds binnenviel zat ie daar met alle computers en tv’s enzo. Beter een goeie buur dan een verre vriend dus. En in zn nieuwe huis vonden ze mn computer terug, die hij voor eigen gebruik had blijkbaar, want nu heb ik allemaal foto;s van zn dochtertje. ohja en mn tosti ijzer, maar die heb ik weggegooid :p
June 21, 2007 at 09:17 #22738Waarom heeft hij foto’s gemaakt van je tosti ijzer?
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.