Cyriel!!!!!!!

Home Forums Stammtisch Cyriel!!!!!!!

This topic contains 12 replies, has 7 voices, and was last updated by  CdG 19 years, 5 months ago.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

Matthijs de Rooij
    Participant

Reageer eens op je mail. Ik heb eindelijk de memorycard met excursiefoto’s ontwikkeld, en wil ze graag posten. Waar moet ik heen met die 225 MB?

CdG
    Keymaster

SCHREEUW NIET ZO!!!!!

(ik heb je intussen een mailtje gestuurd met het afleveradres)

CdG

Pim van Geffen
    Participant

Oja, webetiquette; zat dat dit jaar niet meer in de najaarsexcursie: CdG met sigaar en cognac op fauteuil; namens de Virus-M-senioren wat onzin blaten over sql, http, ftp, de dos and donts op het www en de Tisch enzo…?

Gijs
    Participant

sorry, webetiquette? je moet wel DUIDELIJK zijn met wat je bedoelt, snap geen snars van je bericht van G..

Nee, ik snap er ook geen moer van? Canadese Kolder? Hersens bevroren? Alcoholafkickverschijnselen?

Pim van Geffen
    Participant

Lig alweer een paar maanden aan t bierinfuus, dus daar kan t niet aan liggen(!).

Nooit van webetiquette gehoord? Zoiets als: niet schreeuwen op t net, niet vloeken in posts of e-mails, niet andermans gegevens of beschamende foto’s zomaar onbeveiligd posten, etc etc…?

Waar moet dat heen met dit College? Hince organiseert wekelijks orgies met jonge meisjes en ongeschoren oude mannetjes…??? GB weet niet eens waar ik t over heb…?

Hmm. Spreek jullie nog wel op het OLPDF; ik snap er geen snars meer van!

CdG
    Keymaster

Hm, misschien weet Hince ook wie de vader van Bob is…

Mr. T
    Participant

Cyriel, heb jij die Foxy nog?

CdG
    Keymaster

wie ik?

sier
    Participant

JA JIJ!

CdG
    Keymaster

ik niet!

Pim van Geffen
    Participant

Wie dan?

CdG
    Keymaster

Wortel heeft de foxy van de Fiscus!

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)

You must be logged in to reply to this topic.