contact advertentie

Home Forums Stammtisch contact advertentie

This topic contains 5 replies, has 6 voices, and was last updated by  Pim van Geffen 15 years, 11 months ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

McBrown
    Participant

Wij:
    Man (30) en vrouw (26), in gezelschap van twee poezen, zoeken huurhuis/-appartement van 7 juli t/m 1 december 2009 in de regio Haaglanden, liefst gemeubileerd. Reden: zeer succesvolle en onverwachts snelle verkoop van ons huidige huis.

Jij:
    Huurhuis/-appartment in de regio Haaglanden, beschibaar van 7 juli t/m 1 december 2009, liefst gemeubileerd. Huisdieren geen bezwaar.

Reageren onder voornaamachternaam@hotmail.com, of via tisch. Prijs: t.e.a.b.

Menne
    Participant

Je kan die tijd bij mij op de zolder wel logeren :-).

Als jij ff een andere baan voor me regelt…

Douwe
    Participant

Ik denk dat we wel een hospiteerborrel kunnen organiseren…

bvo
    Participant

Wij:
    Kater (30) en poesje (26), in gezelschap van twee mensen, zoeken huurhuis/-appartement van 7 juli t/m 1 december 2009 in de regio Haaglanden, liefst gemeubileerd. Reden: zeer succesvolle en onverwachts snelle verkoop van onze huidige kattenbak.

Jij:
    Huurhuis/-appartment in de regio Haaglanden, beschibaar van 7 juli t/m 1 december 2009, liefst gemeubileerd. Mensen geen bezwaar.

Reageren onder katervandepoes@hotmail.com, of via tisch. Prijs: t.e.a.b.

Pim van Geffen
    Participant

Ja, want de wereld is als het hoofd van Chriet Titulaer (of McBrown): als je ‘m omdraait klopt ‘ie nog steeds! (naar T Maassen)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.