Britborrel in Oban en Inverness?

Home Forums Stammtisch Britborrel in Oban en Inverness?

This topic contains 30 replies, has 9 voices, and was last updated by  Mr. T 19 years, 10 months ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • Author

Matthijs de Rooij
    Participant

McBrown en Smeerlap, beantwoord je mail eens!

McBrown
    Participant

o.k.

Welke? Die van de “free penis-enlargement”?

Douwe
    Participant

Ja ik ben erbij, ik was nog even aan het bijkomen van de Bahama’s-borrel. Nog even kijken of Stirling inderdaad een goede oppikplek is.

Matthijs de Rooij
    Participant

Oja, uiteraard, van de cursus holocene carbonaatsedimentatie….

Bij deze is dus overigens heel Miolnir in Oban (Scotland) uitgenodigd in cafe kerkzicht aan het dorpsplein, vanaf 2100 uur voor de Miolnir ‘Scotborrel’ Je wordt niet thuisgebracht.

Hoepel
    Participant

Gelukkig word ik er ook niet heen gebracht…

Dat is heel fijn. Maaremm…wanneer is die borrel dan? Ik denk dat ik er niet bij ben. Jammer.

Matthijs de Rooij
    Participant

Uhm, oja:

Oban 20 Mei
    Inverness 21 Mei

McBrown
    Participant

Nou hince, er is anders nog wel plaats in ons Scot-mobiel…..

Mr. T
    Participant

Iban en Onverness

IR
    Keymaster

Mr. T, je bent me voor. Ik had de inkopper bijna zelf gemaakt.

Oh, in dat geval, de 21e komt Almar de R. bij mij langs…als we dat nou een dagje vervroegen, en we gaan met zijn allen naar Schotland, wat dacht je daarvan?

D

McBrown
    Participant

Daar dacht ik van: “nou, dat lijkt me een verdraaid mooie Lustrumreis 1998 reunie!”. We hebben een D-auto gehuurd (whatever that may be), kweet niet of daar vijf kerels in passen. Smeerlap pikken we op in Stirling of zo, dat weet ik niet meer (lijkt me verstandig dat ik dat even te check).

Idee: Hince en The Round oppikken hier in Edinburgh, Hince’s auto in Edinburgh achterlaten, Dirtlap in Stirling oppikken (dat ligt toch richting de highlands), en scheuren maar in onze D-auto?

Stuur maar even ‘n mail, bij voorkeur naar MdR, want die weet hoe het zit met logistiek! Ik ben namelijk het overzicht kwijt, net als m’n balpen trouwens.

McBrown
    Participant

hoop dat “D” niet staat voor DAF….

of voor een analfabetische Drabant….

Hmmm
    Maar Hince is zijn auto kwijt…

Da’s een beetje vervelend dan. Kan de D ons niet oppikken in Cambridge of Leicester? En waar knorren jullie trouwens? Wat gaan jullie eigenlijk doen daar?

Vragen, vragen…

McBrown
    Participant

Knorren: Oban en Inverness, in de highlands. Of we even via Leicester/Cambridge rijden? Ehm, laat ik daar even over nadenken…….

Klaar: nee. Da’s totaal de andere kant uit en erg ver weg. Wat we daar gaan doen weet ik niet precies, maar het zal hoogstwaarschijnlijk een alcoholisch karakter hebben.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)

You must be logged in to reply to this topic.