Brit Borrel 2: Brits open

Home Forums Stammtisch Brit Borrel 2: Brits open

This topic contains 11 replies, has 5 voices, and was last updated by  Hoople 20 years, 5 months ago.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Waarde leden,

Wegens succes vervolgd! De Brit Borrel!

Aanstaande zaterdag 4 december 2004 zal er een BB gehouden worden te Leicester. Ook Niet-Britten zijn welkom (maar zullen wel worden gediscrimineerd en aan inburgeringscursussen worden onderworpen). Slapen kunt U in het kot van Van Hinsbergen (mits er niet te veel komen).

Indien U wenst deel te nemen: vlieg met BMIBaby of Birmingham of – nog beter – East Midlands. Ook Stansted met Ryanair is een optie, maar de trein is nogal prijzig (zeker 40 pond retour).

Groet,

Hince
    Hoople
    McBrown

Pim van Geffen
    Participant

Ah! De Ste Barbara-brit-borrel? Das mooi want dan kan ik ome Chris (van Anglo) meenemen. Die moet maandag 6 toch weer naar Utrecht voor mij… en voor iedereen die maandagavond een post-Barbara-met-een-echte-Brit-borrel wil houden op de soos!

ste_barbara.jpg

Jan
    Participant

oh.
    deel 3 dan.

McBrown
    Participant

Hai Hince en Hoople en The Rest of the World,

hoe definitief is die vier december? Is een week later ook een optie? M.a.w. de vierde komt me redelijk kut uit…!

Hoople
    Participant

Zit 2&3 dec in London. Wat vliegt ook al weer het handigst van daar richting Leicester? En kan ik ook op 3 dec ‘savonds aankomen?
    Best prima trouwens om je van Manchester naar London naar Leicester te laten vliegen. Ik hoef niet eens zelf te boeken. En van G., als jij nou op vrijdag al in London bent kunnen we daar gaan pints gaan tikken. Misschien sponsort Anglo dan wel een hotel van vrijdag op zaterdag.

Eeeh

Nouhou…

Eeehh

Eigenlijk staat dat wat mij betreft wel redelijk vast, gezien de reclamecampagne die inmiddels gestart is, Hooples terugreis uit Londen en Barabaraviering….

Eeeh…

East Midlands is het makkelijkst. Dat is hier om de hoek. Kom ik je ophalen met de auto….(als je nog durft)

McBrown
    Participant

East Midlands, is dat hetzelfde als Nottingham?

Ja, dat is hetzelfde. En als je nu boekt (voor dinsdag) hoef je met BMIBaby.com alleen de belasting te betalen (30 pond retour Amsterdam-Nottingham). Ryanair is ook gratis vliegen trouwens.

D

McBrown
    Participant

Ik heb de dag erna een zakenlunch met Schelp. Ik weet niet of ik dan brak kan zijn…. ‘ns even kijken hoe laat welke vluchten gaan… wordt vervolgd

Pim van Geffen
    Participant

Jamaar op vrijdag is de hollandsche Barbaraborrel; dan gaan we die rare mijter weer lekker in de weg zitten! En dan ben ik zaterdag ws heel brak. Moet het allemaal nog even bekijken.

Cheers, P

Hoople
    Participant

Right, deze jongen komt op zaterdag met de trein vanuit manchester naar lijster.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)

You must be logged in to reply to this topic.