nee ik heb dat eigenlijk nooit.
Ik heb het wel in bijvoorbeeld de supermarkt, wanneer ik weer eens een rij heb gekozen waar iemand z’n pinpas weer eens niet doet of vergeten is iets af te wegen. Die meterbrede rij puffende mensen die zich dan convergeert voor de kassa, daar wordt ik pas echt aggressief van. Ik krijg dan een rode waas voor mijn ogen en dat gangetje doet me de dan denken aan de entree tot de hoek. De eerste vraag ik quasi-vriendelijk of die opzij wil gaan, dan verlies ik mijn geduld…
Met een flinke ruk gaat de eerste tegen de uitgestalde snoepwaar aan, dondert daarover heen en blijft versuft liggen. Van eenieders verbazing maak ik gebruik door me tussen de volgende twee door te wurmen. Zo weer wat territorium veroverd. De volgende pak ik bij de revers beet en stoot die met de rug tegen het geldplateautje van de kassa aan. Ik draai me 180graden en tegelijk met een flinke ruk gooi ik de persoon over de rolband van de andere kassa, tesamen met de kassajuffrouw. Vervolgens duw en zwaai ik de resterende mensen weg en met brute stem zing ik “I can play de bonuskaart” en geef met een sierlijke zwaai mijn sleutelbos aan de met open mond starende kassajuffrouw. Zo nu ben ik aan de beurt…