Home › Forums › Stammtisch › brakkiteit
This topic contains 6 replies, has 2 voices, and was last updated by admin 21 years, 6 months ago.
-
AuthorPosts
-
November 3, 2003 at 11:06 #14135
goeiemorgen allemaal ik ga zometeen mn haar nog maar een keertje wassen want vanmorgen lag er nog steeds een berg zand rond mn hoofd… leuke foto’s trouwens, wist niet dat ik er zo belachelijk heb bijgelopen zeg
(misschien ook maar beter ook).. mn moeder schrok zich in ieder geval rot vannacht toen ik thuiskwam
ga maar niet naar college denk k, ben echt te gaar voor woorden, en eerst maar es even wat spullen wassenNovember 3, 2003 at 11:48 #17795Als je gaat wassen, zou je dan ook wat aandacht kunnen besteden aan die mooie KK-trui ……?
C, bedankt voor het posten van de foto’s. Ik ga vanavond ‘ns kijken
> goeiemorgen allemaal ik ga zometeen mn haar nog maar een keertje wassen want vanmorgen lag er nog steeds een berg zand rond mn hoofd… leuke foto’s trouwens, wist niet dat ik er zo belachelijk heb bijgelopen zeg
(misschien ook maar beter ook).. mn moeder schrok zich in ieder geval rot vannacht toen ik thuiskwam
> ga maar niet naar college denk k, ben echt te gaar voor woorden, en eerst maar es even wat spullen wassen
>November 3, 2003 at 12:48 #17796Karel, kan je die jas ook uitspoelen? Dan kan die volgend jaar ook weer mee.
MdR, mijn vingers zijn behoorlijk blauw dankzij jou. Ik kan nauwelijks mijn muis beethouden…
> Als je gaat wassen, zou je dan ook wat aandacht kunnen besteden aan die mooie KK-trui ……?
>
> C, bedankt voor het posten van de foto’s. Ik ga vanavond ‘ns kijken
>
>
>
> > goeiemorgen allemaal ik ga zometeen mn haar nog maar een keertje wassen want vanmorgen lag er nog steeds een berg zand rond mn hoofd… leuke foto’s trouwens, wist niet dat ik er zo belachelijk heb bijgelopen zeg(misschien ook maar beter ook).. mn moeder schrok zich in ieder geval rot vannacht toen ik thuiskwam
> > ga maar niet naar college denk k, ben echt te gaar voor woorden, en eerst maar es even wat spullen wassen
> >
>
>November 3, 2003 at 14:34 #17799ehm ja… ik wil best alles gaan wassen enzow maar ik heb geen flauw idee waar de rest van mijn kleren zijn die ik gister aanhad, dus ook de jas en de trui.. wie heeft die vuilniszak met al die spullen meegenomen????
> Karel, kan je die jas ook uitspoelen? Dan kan die volgend jaar ook weer mee.
>
> MdR, mijn vingers zijn behoorlijk blauw dankzij jou. Ik kan nauwelijks mijn muis beethouden…
>
>
>
> > Als je gaat wassen, zou je dan ook wat aandacht kunnen besteden aan die mooie KK-trui ……?
> >
> > C, bedankt voor het posten van de foto’s. Ik ga vanavond ‘ns kijken
> >
> >
> >
> > > goeiemorgen allemaal ik ga zometeen mn haar nog maar een keertje wassen want vanmorgen lag er nog steeds een berg zand rond mn hoofd… leuke foto’s trouwens, wist niet dat ik er zo belachelijk heb bijgelopen zeg(misschien ook maar beter ook).. mn moeder schrok zich in ieder geval rot vannacht toen ik thuiskwam
> > > ga maar niet naar college denk k, ben echt te gaar voor woorden, en eerst maar es even wat spullen wassen
> > >
> >
> >
>
>November 4, 2003 at 10:49 #17817Het bestuur?
November 4, 2003 at 15:18 #17825> Het bestuur?
Volgens mij heb je ze zelf in je slaapzak verstopt.
November 4, 2003 at 16:49 #17828> > Het bestuur?
>
> Volgens mij heb je ze zelf in je slaapzak verstopt.Damn ben ik alweer gesnapt!
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.