Home › Forums › Stammtisch › brakke kop
This topic contains 8 replies, has 4 voices, and was last updated by admin 21 years, 4 months ago.
-
AuthorPosts
-
May 3, 2004 at 11:19 #14330
… en dan denk je dat een Miolnir-excursie brak is. Nou, aan de Ardennekes met de JC heb ik mooi – meer lelijk – een brakke kop aan overgehouden, nadat ik mijn halve gelaat als rem gebruikte om mijn mountainbike te stoppen…
May 3, 2004 at 12:41 #18552Viel jou ook op dat er in de Ardennen enorme holkevers aanwezig waren die om je kop bleven zoemen?
Ik zat om 8 uur ‘s avonds al noodgedwongen in de tent me te verstoppen voor die ranzige beesten.
> … en dan denk je dat een Miolnir-excursie brak is. Nou, aan de Ardennekes met de JC heb ik mooi – meer lelijk – een brakke kop aan overgehouden, nadat ik mijn halve gelaat als rem gebruikte om mijn mountainbike te stoppen…
>May 3, 2004 at 13:40 #18553Ik heb ze niet gezien, maaruh…is soms iedereen dit weekend naar Belgie geweest?
> Viel jou ook op dat er in de Ardennen enorme holkevers aanwezig waren die om je kop bleven zoemen?
>
> Ik zat om 8 uur ‘s avonds al noodgedwongen in de tent me te verstoppen voor die ranzige beesten.
>
> > … en dan denk je dat een Miolnir-excursie brak is. Nou, aan de Ardennekes met de JC heb ik mooi – meer lelijk – een brakke kop aan overgehouden, nadat ik mijn halve gelaat als rem gebruikte om mijn mountainbike te stoppen…
> >
>
>May 3, 2004 at 14:10 #18554Ja Pieter, heb je de uitnodiging voor de post-excursie-excursie naar de Ardennen niet ontvangen? Misschien is er iets mis gegaan bij de post…?
Groetekens uit Spontin! Pim
> Ik heb ze niet gezien, maaruh…is soms iedereen dit weekend naar Belgie geweest?
>
> > Viel jou ook op dat er in de Ardennen enorme holkevers aanwezig waren die om je kop bleven zoemen?
> >
> > Ik zat om 8 uur ‘s avonds al noodgedwongen in de tent me te verstoppen voor die ranzige beesten.
> >
> > > … en dan denk je dat een Miolnir-excursie brak is. Nou, aan de Ardennekes met de JC heb ik mooi – meer lelijk – een brakke kop aan overgehouden, nadat ik mijn halve gelaat als rem gebruikte om mijn mountainbike te stoppen…
> > >
> >
> >
>
>May 3, 2004 at 14:18 #18555Hee, das grappig… Ik was ook in de Ardennen! Heb ik Bouko’s kop nog gebruikt om mijn mountainbike mee af te remmen
> Ja Pieter, heb je de uitnodiging voor de post-excursie-excursie naar de Ardennen niet ontvangen? Misschien is er iets mis gegaan bij de post…?
>
> Groetekens uit Spontin! Pim
>
> > Ik heb ze niet gezien, maaruh…is soms iedereen dit weekend naar Belgie geweest?
> >
> > > Viel jou ook op dat er in de Ardennen enorme holkevers aanwezig waren die om je kop bleven zoemen?
> > >
> > > Ik zat om 8 uur ‘s avonds al noodgedwongen in de tent me te verstoppen voor die ranzige beesten.
> > >
> > > > … en dan denk je dat een Miolnir-excursie brak is. Nou, aan de Ardennekes met de JC heb ik mooi – meer lelijk – een brakke kop aan overgehouden, nadat ik mijn halve gelaat als rem gebruikte om mijn mountainbike te stoppen…
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>May 3, 2004 at 14:24 #18556Misschien kwamen daar dan die holkevers op af….
> Hee, das grappig… Ik was ook in de Ardennen! Heb ik Bouko’s kop nog gebruikt om mijn mountainbike mee af te remmen
>
> > Ja Pieter, heb je de uitnodiging voor de post-excursie-excursie naar de Ardennen niet ontvangen? Misschien is er iets mis gegaan bij de post…?
> >
> > Groetekens uit Spontin! Pim
> >
> > > Ik heb ze niet gezien, maaruh…is soms iedereen dit weekend naar Belgie geweest?
> > >
> > > > Viel jou ook op dat er in de Ardennen enorme holkevers aanwezig waren die om je kop bleven zoemen?
> > > >
> > > > Ik zat om 8 uur ‘s avonds al noodgedwongen in de tent me te verstoppen voor die ranzige beesten.
> > > >
> > > > > … en dan denk je dat een Miolnir-excursie brak is. Nou, aan de Ardennekes met de JC heb ik mooi – meer lelijk – een brakke kop aan overgehouden, nadat ik mijn halve gelaat als rem gebruikte om mijn mountainbike te stoppen…
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>May 3, 2004 at 14:31 #18557… nee kep geen holkevers rond mijn bebloede kop zien zoemen en ook geen kopkevers rond mijn bebloede …
Heb je je wel gedouched?
May 3, 2004 at 14:33 #18558…ben je ook toegetreden tot het genootschap der Radha Krishna’s dat in de omgeving van Barveaux is gesitueerd?
May 3, 2004 at 14:55 #18559> … en dan denk je dat een Miolnir-excursie brak is. Nou, aan de Ardennekes met de JC heb ik mooi – meer lelijk – een brakke kop aan overgehouden, nadat ik mijn halve gelaat als rem gebruikte om mijn mountainbike te stoppen…
>
En ik dacht dat ik alleen maar droomde van die stok en dat voorwiel heheeheh -
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.