brakke kop

Home Forums Stammtisch brakke kop

This topic contains 8 replies, has 4 voices, and was last updated by  admin 21 years, 4 months ago.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

bvo
    Participant

… en dan denk je dat een Miolnir-excursie brak is. Nou, aan de Ardennekes met de JC heb ik mooi – meer lelijk – een brakke kop aan overgehouden, nadat ik mijn halve gelaat als rem gebruikte om mijn mountainbike te stoppen…

Jan
    Participant

Viel jou ook op dat er in de Ardennen enorme holkevers aanwezig waren die om je kop bleven zoemen?

Ik zat om 8 uur ‘s avonds al noodgedwongen in de tent me te verstoppen voor die ranzige beesten.

> … en dan denk je dat een Miolnir-excursie brak is. Nou, aan de Ardennekes met de JC heb ik mooi – meer lelijk – een brakke kop aan overgehouden, nadat ik mijn halve gelaat als rem gebruikte om mijn mountainbike te stoppen…
    >

Pieter
    Participant

Ik heb ze niet gezien, maaruh…is soms iedereen dit weekend naar Belgie geweest?

> Viel jou ook op dat er in de Ardennen enorme holkevers aanwezig waren die om je kop bleven zoemen?
    >
    > Ik zat om 8 uur ‘s avonds al noodgedwongen in de tent me te verstoppen voor die ranzige beesten.
    >
    > > … en dan denk je dat een Miolnir-excursie brak is. Nou, aan de Ardennekes met de JC heb ik mooi – meer lelijk – een brakke kop aan overgehouden, nadat ik mijn halve gelaat als rem gebruikte om mijn mountainbike te stoppen…
    > >
    >
    >

admin
    Keymaster

Ja Pieter, heb je de uitnodiging voor de post-excursie-excursie naar de Ardennen niet ontvangen? Misschien is er iets mis gegaan bij de post…?

Groetekens uit Spontin! Pim

> Ik heb ze niet gezien, maaruh…is soms iedereen dit weekend naar Belgie geweest?
    >
    > > Viel jou ook op dat er in de Ardennen enorme holkevers aanwezig waren die om je kop bleven zoemen?
    > >
    > > Ik zat om 8 uur ‘s avonds al noodgedwongen in de tent me te verstoppen voor die ranzige beesten.
    > >
    > > > … en dan denk je dat een Miolnir-excursie brak is. Nou, aan de Ardennekes met de JC heb ik mooi – meer lelijk – een brakke kop aan overgehouden, nadat ik mijn halve gelaat als rem gebruikte om mijn mountainbike te stoppen…
    > > >
    > >
    > >
    >
    >

spontin.jpg

admin
    Keymaster

Hee, das grappig… Ik was ook in de Ardennen! Heb ik Bouko’s kop nog gebruikt om mijn mountainbike mee af te remmen

> Ja Pieter, heb je de uitnodiging voor de post-excursie-excursie naar de Ardennen niet ontvangen? Misschien is er iets mis gegaan bij de post…?
    >
    > Groetekens uit Spontin! Pim
    >
    > > Ik heb ze niet gezien, maaruh…is soms iedereen dit weekend naar Belgie geweest?
    > >
    > > > Viel jou ook op dat er in de Ardennen enorme holkevers aanwezig waren die om je kop bleven zoemen?
    > > >
    > > > Ik zat om 8 uur ‘s avonds al noodgedwongen in de tent me te verstoppen voor die ranzige beesten.
    > > >
    > > > > … en dan denk je dat een Miolnir-excursie brak is. Nou, aan de Ardennekes met de JC heb ik mooi – meer lelijk – een brakke kop aan overgehouden, nadat ik mijn halve gelaat als rem gebruikte om mijn mountainbike te stoppen…
    > > > >
    > > >
    > > >
    > >
    > >
    >
    >

Jan
    Participant

Misschien kwamen daar dan die holkevers op af….

> Hee, das grappig… Ik was ook in de Ardennen! Heb ik Bouko’s kop nog gebruikt om mijn mountainbike mee af te remmen
    >
    > > Ja Pieter, heb je de uitnodiging voor de post-excursie-excursie naar de Ardennen niet ontvangen? Misschien is er iets mis gegaan bij de post…?
    > >
    > > Groetekens uit Spontin! Pim
    > >
    > > > Ik heb ze niet gezien, maaruh…is soms iedereen dit weekend naar Belgie geweest?
    > > >
    > > > > Viel jou ook op dat er in de Ardennen enorme holkevers aanwezig waren die om je kop bleven zoemen?
    > > > >
    > > > > Ik zat om 8 uur ‘s avonds al noodgedwongen in de tent me te verstoppen voor die ranzige beesten.
    > > > >
    > > > > > … en dan denk je dat een Miolnir-excursie brak is. Nou, aan de Ardennekes met de JC heb ik mooi – meer lelijk – een brakke kop aan overgehouden, nadat ik mijn halve gelaat als rem gebruikte om mijn mountainbike te stoppen…
    > > > > >
    > > > >
    > > > >
    > > >
    > > >
    > >
    > >
    >
    >

admin
    Keymaster

… nee kep geen holkevers rond mijn bebloede kop zien zoemen en ook geen kopkevers rond mijn bebloede …

Heb je je wel gedouched?

admin
    Keymaster

…ben je ook toegetreden tot het genootschap der Radha Krishna’s dat in de omgeving van Barveaux is gesitueerd?
    radha-krishna.jpg

admin
    Keymaster

> … en dan denk je dat een Miolnir-excursie brak is. Nou, aan de Ardennekes met de JC heb ik mooi – meer lelijk – een brakke kop aan overgehouden, nadat ik mijn halve gelaat als rem gebruikte om mijn mountainbike te stoppen…
    >
    En ik dacht dat ik alleen maar droomde van die stok en dat voorwiel heheeheh

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)

You must be logged in to reply to this topic.