Borrelopkomst?

Home Forums Stammtisch Borrelopkomst?

This topic contains 12 replies, has 6 voices, and was last updated by  Matthijs de Rooij 21 years, 5 months ago.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

Matthijs de Rooij
    Participant

Ik bender ook bij. Voor de jongerejaars; Zangbundel vast uit het hoofd leren of meenemen (evt bij bestuur eentje halen), we hebben wat in te halen!

Douwe
    Participant

Gaat druk worden. De Jonge Honden komen zo goed als met z’n allen. Toch jammer dat PB het weer laat afweten.

> Ik bender ook bij. Voor de jongerejaars; Zangbundel vast uit het hoofd leren of meenemen (evt bij bestuur eentje halen), we hebben wat in te halen!
    >
    >

Matthijs de Rooij
    Participant

Kan wel laat worden voordat ik er ben. JC eten van tevoren, hetgeen niet zelden uit de hand loopt, in alle opzichten…

Hoe doe jij dat elke keer vanuit Groningen, heb je daar geen leven ofzo :-) ?

> Gaat druk worden. De Jonge Honden komen zo goed als met z’n allen. Toch jammer dat PB het weer laat afweten.
    >
    > > Ik bender ook bij. Voor de jongerejaars; Zangbundel vast uit het hoofd leren of meenemen (evt bij bestuur eentje halen), we hebben wat in te halen!
    > >
    > >
    >
    >

admin
    Keymaster

Ben er ook!

admin
    Keymaster

Haha… Er zijn dus nu al 18 man!

Jan
    Participant

>
    > Haha… Er zijn dus nu al 18 man!
    >
    > en een paar vrouwen!

Hoepel
    Participant

Hoeveel eten er mee?

> >
    > > Haha… Er zijn dus nu al 18 man!
    > >
    > > en een paar vrouwen!
    >
    >

admin
    Keymaster

14, maar de lokatie blijft geheim anders komen er ook vervelende wanna-be-daarbijs die niet tot het selecte gezelschap van de ‘Jonge Honden’ behoren…

Jan
    Participant

> 14, maar de lokatie blijft geheim anders komen er ook vervelende wanna-be-daarbijs die niet tot het selecte gezelschap van de ‘Jonge Honden’ behoren…
    >
    >
    maak er maar 16 van er hebben zich nog 2 jonge honden aangemeld….
    tot vanavond allemaal

Matthijs de Rooij
    Participant

Vanaf welk jaar mag je je eigenlijk jonge hond noemen? 1995 ofzo?

admin
    Keymaster

> Vanaf welk jaar mag je je eigenlijk jonge hond noemen? 1995 ofzo?
    >
    >
    klopt daar ligt de absolute grens en tevens Douwe-scheiding.

Femke
    Participant

hebben we hier een aspirant-Jonge Hond? dan moeten we maar eens een kenningsmakings-excursie organiseren…

Matthijs de Rooij
    Participant

OK. I rest my case. Ben geen aspirant overigens, zeker vanavond niet. Heb wel beter dingen te doen met de JC dan ranja drinken met de jonkies!

> klopt daar ligt de absolute grens en tevens Douwe-scheiding.
    >

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)

You must be logged in to reply to this topic.