Borrelfoto’s

Home Forums Stammtisch Borrelfoto’s

This topic contains 12 replies, has 6 voices, and was last updated by  Hoople 20 years, 5 months ago.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

Die borrelfoto’s op de links-pagina zijn GEWELDIG! Vooral de heer van G. met een BH, das, onderbroek op het hoofd en sok over de lus is er eentje om naar zijn sollicitatiecommissie te sturen…

Ik heb weer een fijne borrel gemist.

Femke
    Participant

waar? in de linx stonden alleen de foto’s van 14 november (vorig jaar)…

b’vo
    Participant

zoals fem al aangeeft zijn die foto’s van vorig jaar: hoe komt Hoople er anders op? Maar ja, het blijft traditie om alles te herhalen…

McBrown
    Participant

zoals fem al aangeeft zijn die foto’s van vorig jaar: hoe komt Hoople er anders op? Maar ja, het blijft traditie om alles te herhalen…

Pim van Geffen
    Participant

VIRUS-M!

Gelieve deze sessie te MODEREREN!! Mijn toekomstige werkgever komt over 3 weken namelijk naar het IvA. Dit is niet alleen slecht voor MIJN CV!!

Van G.

Fem, waarom staan jouw foto’s van die dag niet op de site? Of deed je weer eens niet mee?

Da’s onzin. Er staat ook een foto van onder de bar op de site en daar zie ik Fem ook niet op staan…(of zitten)

Pim van Geffen
    Participant

Je ziet toch dat ik haar BH aan heb! Logisch dat ze zich onder de bar had verstopt…

Femke
    Participant

ik doe alleen mee aan dit soort activiteiten wanneer er een najaars-excursie zonder nullen is….

Ik ben om!

Zeg McBrown, waar moet ik eigenlijk zijn? Stuur effe je adres naar dvanhinsbergen@gmail.com!

En HOEPEL! IK WIL OOK JOU ADRES!

D

McBrown
    Participant

hmmm….Hince, ging jij niet overmorgen (in het najaar dus) op excursie naar Edinburgh? Als ik nou beloof dat er geen nullen in Edinburgh zijn, pik jij dan fem even op? …….

Femke
    Participant

ahem ik bedoelde een officiele najaarsexcursie! niet dat op de bonnefooi in een auto stappen…

(en ik wist dat deze thread zo zou eindigen… kan er nog gemodereerd worden voordat het escaleert?)

Hoople
    Participant

Hi Hince,

mijn huis:
    Chestnut court 36, Oakhouse
    1 Moseley Road
    Fallowfield
    Manchester
    (Da’s aan Oxford Road)

mijn foon:
    07840346926

mijn status:
    dorstig

Gaan we op vrijdag of op zaterdag?
    regel ik de chili?

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)

You must be logged in to reply to this topic.