borrel

Home Forums Stammtisch borrel

This topic contains 5 replies, has 3 voices, and was last updated by  admin 21 years, 2 months ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Hierbij excuseer ik me voor mijn afwezigheid komende donderdag bij de Miolnir Mid Winter Borrel. Leer maar eens een keer dronken te worden zonder mij! gr. hoepel

> Hierbij excuseer ik me voor mijn afwezigheid komende donderdag bij de Miolnir Mid Winter Borrel. Leer maar eens een keer dronken te worden zonder mij! gr. hoepel

Dat zal vast wel lukken, hoor. Ik begin om half zeven met bieren, dus tegen de tijd dat ik op de borrel arriveer ben ik al lekker doorgesmeerd, vermoed ik.

admin
    Keymaster

waarom vergeet ik altijd dat ik niet naar Miölnirborrels moet gaan als ik de dag erna weer achter de computer moet zitten?
    Het hele beeldscherm draait voor mijn neus. De tafel ook trouwens.

> > Hierbij excuseer ik me voor mijn afwezigheid komende donderdag bij de Miolnir Mid Winter Borrel. Leer maar eens een keer dronken te worden zonder mij! gr. hoepel
    >
    > Dat zal vast wel lukken, hoor. Ik begin om half zeven met bieren, dus tegen de tijd dat ik op de borrel arriveer ben ik al lekker doorgesmeerd, vermoed ik.

Zo. Het is gelukt, hoor. Ik lag om zeven uur in bed. En nu heb ik hoofdpijn.

Pieter
    Participant

“komt dat zien, Pieter en Jeanine!” Zo. Als we nu geen 200 nieuwe leden krijgen…..

> Zo. Het is gelukt, hoor. Ik lag om zeven uur in bed. En nu heb ik hoofdpijn.
    >

admin
    Keymaster

” Unitas is oke….. zegt Romee!”

> “komt dat zien, Pieter en Jeanine!” Zo. Als we nu geen 200 nieuwe leden krijgen…..
    >
    > > Zo. Het is gelukt, hoor. Ik lag om zeven uur in bed. En nu heb ik hoofdpijn.
    > >
    >
    >

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.