Bohemen (trailer)

Home Forums Stammtisch Bohemen (trailer)

This topic contains 6 replies, has 5 voices, and was last updated by  Aart-Peter vd Berg v S 21 years, 5 months ago.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Zo als u weet staat de première van de Bohemenexcursie-film gepland voor begin volgend jaar. Een voorproefje hiervan kunt u vinden via onderstaande link.

Dezelfde trailer is in 3 kwaliteitsformaten (laag – middel – hoog) te downloaden.

Met vriendelijke groeten,
    AVC-Miölnir

admin
    Keymaster

> Zo als u weet staat de première van de Bohemenexcursie-film gepland voor begin volgend jaar. Een voorproefje hiervan kunt u vinden via onderstaande link.
    >
    > Dezelfde trailer is in 3 kwaliteitsformaten (laag – middel – hoog) te downloaden.
    >
    > Met vriendelijke groeten,
    > AVC-Miölnir

ontzettend leuk gedaan!!!!

Douwe
    Participant

Ik ben nu zo benieuwd naar de echte film. Kan ik al kaarten reserveren?

> > Zo als u weet staat de première van de Bohemenexcursie-film gepland voor begin volgend jaar. Een voorproefje hiervan kunt u vinden via onderstaande link.
    > >
    > > Dezelfde trailer is in 3 kwaliteitsformaten (laag – middel – hoog) te downloaden.
    > >
    > > Met vriendelijke groeten,
    > > AVC-Miölnir
    >
    >
    > ontzettend leuk gedaan!!!!
    >

Mr. T
    Participant

Nou dat was weer lachen. Na me een rsi geklikt te hebben vanwege security certificates heb ik nog niets kunnen zien.

> Ik ben nu zo benieuwd naar de echte film. Kan ik al kaarten reserveren?
    >
    > > > Zo als u weet staat de première van de Bohemenexcursie-film gepland voor begin volgend jaar. Een voorproefje hiervan kunt u vinden via onderstaande link.
    > > >
    > > > Dezelfde trailer is in 3 kwaliteitsformaten (laag – middel – hoog) te downloaden.
    > > >
    > > > Met vriendelijke groeten,
    > > > AVC-Miölnir
    > >
    > >
    > > ontzettend leuk gedaan!!!!
    > >
    >
    >

Hoepel
    Participant

Zeker ook vanaf het IvA geprobeerd? Ik hoop dat er bij de DVD versie geen muis nodig is.
    Maar als jij nu RSI hebt en ik ook, en jij toevallig linkshandig bent, dan kunnen we wel van arm wisselen!

> Nou dat was weer lachen. Na me een rsi geklikt te hebben vanwege security certificates heb ik nog niets kunnen zien.
    >
    >
    > > Ik ben nu zo benieuwd naar de echte film. Kan ik al kaarten reserveren?
    > >
    > > > > Zo als u weet staat de première van de Bohemenexcursie-film gepland voor begin volgend jaar. Een voorproefje hiervan kunt u vinden via onderstaande link.
    > > > >
    > > > > Dezelfde trailer is in 3 kwaliteitsformaten (laag – middel – hoog) te downloaden.
    > > > >
    > > > > Met vriendelijke groeten,
    > > > > AVC-Miölnir
    > > >
    > > >
    > > > ontzettend leuk gedaan!!!!
    > > >
    > >
    > >
    >
    >

admin
    Keymaster

ja, is ie leuk? Dan ga ik NU op zoek naar een snellere verbinding, want de geschatte downloadtijd is 9 min en 13 sec voor m’n analoge verbinding (na alle secury-Tjechs)…

LOL
    Kan ik ’em alvast bestellen? Liefst op DVD…

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.