Hoi Miölnir,
Hieronder een verzoekje van een oude schoolvriend. Laat me weten als je zoiets zou kunnen / willen doen, dan stuur ik je zijn emailadres.
Cheers, Pim
… Sinds maart 2010 ben ik gestart met mijn bedrijf From the Source B.V. (FTS), importeur van natuursteen voor de Benelux en Duitse markten. Hiermee ben ik de uitdaging aangegaan om de natuursteen sector in te stappen met de intentie een selectie van natuursteen soorten, die (rechtstreeks) van steengroeven in Pakistan en Afghanistan worden gekocht, direct te leveren aan eindgebruikers. Dit doe ik door de producten onder de aandacht te brengen bij architecten en bouwbedrijven in de Benelux en Duitsland.
Ik heb een vraag/ verzoekje. Ken jij mensen in Nederland die verstand hebben van natuursteen of grondstoffen in het algemeen. Ik denk hierbij aan een geoloog maar misschien heb jij andere ideeën. Ik wil graag met deze mensen in contact komen om hun een aantal stukken natuursteen te laten zien met als doel het classificeren/ onderscheiden van deze verschillende soorten. Ook wil ik testen laten uitvoeren om de sterkte en andere zaken te meten.