Bestuur..

Home Forums Stammtisch Bestuur..

This topic contains 28 replies, has 10 voices, and was last updated by  Pim van Geffen 18 years, 6 months ago.

Viewing 14 posts - 16 through 29 (of 29 total)
  • Author

IR
    Keymaster

Hij moet dan natuurlijk wel weggegooid zijn. Over verliezen rept de Edda met geen woord.

Gijs
    Participant

..een leuke excursie!

CdG
    Keymaster

A-P Wrote:

> Dus we lopen al die jaren al achter een nephamer
    > aan? Ik voel me een beetje als een kind dat
    > verteld wordt dat Sinterklaas niet bestaat…

Dat WIE niet bestaat??????

bvo
    Participant

..en bestuur wat is er uit het spoedberaad gekomen?

Emma
    Participant

Geen brief gehad bouko? Anders bij deze: morgen om 17:30 overleg in het IvA. Een lokaal ga ik vandaag regelen, anders gaan we gewoon in de onderwijshal zitten.

Speaking of which… ik kan er niet bij zijn. Maar dat was vast al duidelijk.

Emma
    Participant

De precieze locatie is bekend: C008! Morgen dus, om half zes. xxx

Philip
    Participant

hmm over brieven gesproken, niks ontvangen..
    wat gaan we allemaal bespreken, ist van belang?

Emma
    Participant

Voor degenen die ook problemen hadden met het ontvangen van de brief, even de kernboodschap van de brief:

Zonder officiele ALV kan er geen statuutswijziging plaatsvinden, en zonder Statuutswijziging kan niks officieel zijn zolang er geen hamer is. Probleem. Daarom is er morgen om 17:30 in C008 een overleg om dit probleem te bespreken.

Ik geloof dat Richard ook van plan is om dan de begrotingen van het bestuursjaar en de excursie te bespreken, maar ik heb hem daar vanavond niet meer over gehoord. Maar ik neem aan dat dat wel doorgaat. (wordt misschien nog een probleem met gebouwbeheer, heb maar tot 20:00 u gereserveerd, leek me voldoende).

Morgen dus, om half zes in C008 in t IvA.
    Koffie ben ik alvast vergeten. (maar als u uw eigen beker meeneemt, hoeft u geen E 0,10 te betalen voor een plastic bekertje.)

Groeten, Emma

bvo
    Participant

…kunnen we niet beter met het hele College de hamer gaan zoekn ipv overleggen en vergaderen?

Philip
    Participant

[attachment 47 images.jpg][attachment 47 images.jpg][attachment 47 images.jpg]

Wil de echte hamer gevonden worden?

Pim van Geffen
    Participant

Ha! Ik heb dus wel een brief ontvangen! En dat op 6000 km away van Miolnir’s grootste nachtmerrie sinds (en dit verbleekt geheel naast de huidige situatie) ene Cynthia er met de gespleten knuppel vandoor was…

Is dit dan het begin van de Ragnarok?

Moet helaas verstek laten gaan voor het overleg. Maar mijn inbreng zou toch hetzelfde zijn als die van bvo: ZOEKEN MET ZN ALLEN IPV OUWEHOEREN EN DOEN ALSOF JE ZIELIG BENT!

bvo
    Participant

…daarbij moet ik ook nog opmerken dat de beste zoekers aan wal staan!

Pim van Geffen
    Participant

Wal, eh? Zal zeker ook in Kingston mijn ogen de kost geven en zien of de Hamer toevallig deze kant op is gevlogen!

“Aarde, water, vuur en wind – wie zoeken wil blijft zoeken, wie vinden wil die vindt”

Viewing 14 posts - 16 through 29 (of 29 total)

You must be logged in to reply to this topic.