berichtje

Home Forums Stammtisch berichtje

This topic contains 4 replies, has 3 voices, and was last updated by  Pieter 22 years, 5 months ago.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Pieter
    Participant

He Thomas, je hebt mail…

Mr. T
    Participant

Ik heb het gelezen en je geantwoord. Soms duurt dat een beetje langer omdat ik dan een anti-rsi pauze heb.

> He Thomas, je hebt mail…

Pieter
    Participant

En, wat is je eindconclusie? Dan pas zal ik mijn eigen mening spuien, opdat je niet beinvloed wordt!

> Ik heb het gelezen en je geantwoord. Soms duurt dat een beetje langer omdat ik dan een anti-rsi pauze heb.

> > He Thomas, je hebt mail…

admin
    Keymaster

Pierre, waarom heb je in het berichtje van vanochtend geen “dus” gebruikt! Ik begon het nl al irritant te vinden, maar gelukkig ben je genezen en vinde ik voortaan nooit meer aan het eind van elke zin een post sciptum debilum! Toch?

Of heb ik nou een slapende hond wakker gemaakt? Of slaap je niet tijdens kantooruren?

Pieter
    Participant

Hmmm……

dus

> Pierre, waarom heb je in het berichtje van vanochtend geen “dus” gebruikt! Ik begon het nl al irritant te vinden, maar gelukkig ben je genezen en vinde ik voortaan nooit meer aan het eind van elke zin een post sciptum debilum! Toch?

> Of heb ik nou een slapende hond wakker gemaakt? Of slaap je niet tijdens kantooruren?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.