Babs en Andries moeten nog op de excursie lijst

Home Forums Stammtisch Babs en Andries moeten nog op de excursie lijst

This topic contains 14 replies, has 5 voices, and was last updated by  admin 21 years, 1 month ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author

admin
    Keymaster

admin
    Keymaster

> …

jammer jammer volgende keer beter…!

admin
    Keymaster

Waarom ga je niet mee?

SJB
    Participant

Anders loopt MJS te veel uit …

Zeer waarschijnlijk samen met MWIMvH, BJ en JMH.

Hoepel
    Participant

haha, mafkees. wat denk je nou? dat ik een heel weekend in nuchtere toestand steelpannen onder mijn eigen kont ga leggen?

admin
    Keymaster

> haha, mafkees. wat denk je nou? dat ik een heel weekend in nuchtere toestand steelpannen onder mijn eigen kont ga leggen?

Is dit een 2 aprilgrap?

Hoepel
    Participant

> > haha, mafkees. wat denk je nou? dat ik een heel weekend in nuchtere toestand steelpannen onder mijn eigen kont ga leggen?
    >
    > Is dit een 2 aprilgrap?
    >

Vrot, vergeten m’n klok een dag vooruit te zetten…

Jan
    Participant

> Waarom ga je niet mee?

tijd&geld

of beter gezegd een tekort aan beide.

bvo
    Participant

da’s raar, meestal heb je OF heel veel tijd en weinig geld (omdat je niet werkt) OF heel veel geld en weinig geld (omdat je wel werkt).

Of doe je vrijwilligerswerk bij NITG?

Jan
    Participant

> da’s raar, meestal heb je OF heel veel tijd en weinig geld (omdat je niet werkt) OF heel veel geld en weinig geld (omdat je wel werkt).
    >
    > Of doe je vrijwilligerswerk bij NITG?

mwoa zoveel verdien ik idd niet, maar ga binnenkort weer groooote uitgaven doen. Sparen dus…

bvo
    Participant

Hmmm, een oud-lid die het niet meer kan betalen? Dan moet je maar weer gaan studeren?

Jan
    Participant

> Hmmm, een oud-lid die het niet meer kan betalen? Dan moet je maar weer gaan studeren?

Kut ja ik ben al 5 dagen oud-lid!!
    nou dan ga ik maar weer studeren…. Word ik dan weer lid trouwens of blijf ik oud-lid?

bvo
    Participant

…je mag weer lid worden, dat scheelt zeker 5 euro contributie (en dat geld heb je hard nodig), maar …. dan moet je wel weer ‘re-evolueren’…

Jan
    Participant

> …je mag weer lid worden, dat scheelt zeker 5 euro contributie (en dat geld heb je hard nodig), maar …. dan moet je wel weer ‘re-evolueren’…
    >
    > re-evolueren van oud-lid naar lid, ofwel een verjongingskuurtje volgen… Mmmm waarom denk ik aan een moddermasker?

admin
    Keymaster

…joepie we gaan op excursie naar de …
    mudmask.jpg

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)

You must be logged in to reply to this topic.