Als je je verveelt…..

Home Forums Stammtisch Als je je verveelt…..

This topic contains 13 replies, has 5 voices, and was last updated by  Douwe 20 years ago.

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

Pieter
    Participant

….dan moet je effe naar de helpdesk van Postkantoren B.V. bellen: dan kun je lachen, want dan krijg je mij aan de lijn.

Hoepel
    Participant

heb je goeie tekst?
    -> ‘Goede middag, u spreekt met de helpdesk van Postkantoren BV. Helaas zijn wij momenteel in gesprek, …….. met u ……’

> ….dan moet je effe naar de helpdesk van Postkantoren B.V. bellen: dan kun je lachen, want dan krijg je mij aan de lijn.

Pieter
    Participant

het is een beetje achterlijk dat ze mij achter de HELPdesk zetten, want de enige van alle 6000 werknemers die echt helemaal niemand kan helpen ben ik!?

> heb je goeie tekst?
    > -> ‘Goede middag, u spreekt met de helpdesk van Postkantoren BV. Helaas zijn wij momenteel in gesprek, …….. met u ……’
    >
    > > ….dan moet je effe naar de helpdesk van Postkantoren B.V. bellen: dan kun je lachen, want dan krijg je mij aan de lijn.
    >
    >

Jan
    Participant

Hoezo, mensen met een probleem voelen zich al beter door iemand te spreken die er al helemaaal niets van begrijpt!
    Positive thinking.

> het is een beetje achterlijk dat ze mij achter de HELPdesk zetten, want de enige van alle 6000 werknemers die echt helemaal niemand kan helpen ben ik!?
    >
    > > heb je goeie tekst?
    > > -> ‘Goede middag, u spreekt met de helpdesk van Postkantoren BV. Helaas zijn wij momenteel in gesprek, …….. met u ……’
    > >
    > > > ….dan moet je effe naar de helpdesk van Postkantoren B.V. bellen: dan kun je lachen, want dan krijg je mij aan de lijn.
    > >
    > >
    >
    >

IR
    Keymaster

Ik verveel me nog steeds. Het is vrijdagmiddag en er gebeurt niets op de tisch.

Ik ben al bij mei 2004.

IR
    Keymaster

En nog steeds niets….

IR
    Keymaster

En nog steeds niets…

IR
    Keymaster

En alweer nog steeds niets…

IR
    Keymaster

Hee! Wist je dat je maar 3x achter elkaar hetzelfde bericht kan zetten?

IR
    Keymaster

Nou lukt het me helemaal niet om twee keer hetzelfde achter elkaar te zetten.

IR
    Keymaster

Ik ga maar naar huis denk ik. Ik snap er niks meer van.

Hoepel
    Participant

jammer dat dit over een tijdspan van slechts 9 minuten was IR…

Hoepel
    Participant

IR, als je je deze week nog zo zwaar verveelt moesten we met het college maar eens over je toekomst filosoferen. wellicht vinden we een baan die je beter past. Hadden we hier niet ook een commissie voor??
    kak, wat doe ik hier eigenlijk op de tisch….

Douwe
    Participant

Inderdaad. laten we het dossier “Rooie Ronnie” maar eens uit het archief lichten en de persoon in kwestie weer op het juiste, geplande pad dirigeren.

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)

You must be logged in to reply to this topic.