adios amigos

Home Forums Stammtisch adios amigos

This topic contains 2 replies, has 2 voices, and was last updated by  admin 21 years, 10 months ago.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

admin
    Keymaster

nou mijn dag was kort maar krachtig, ik ben bijna klaar en wens iedereen een fijne vakantie!
    veel plezie ook met de UIT, niet TE veel nöllen binnenlöllen want dan is het ook niet leuk meer…

tot in september allemaal!
    tjuus

Pieter
    Participant

Wat?! nou al naar huis? Schiet op, ga ‘ns iets nuttigs doen! Bijvoorbeeld de A- en de B-rapporten op aparte stapeltjes leggen, de kasten verplaatsen, de A- en B-rapporten weer op een stapel leggen, de kasten weer terugzetten, de A-rapporten ertussenuit halen, uit de kast halen, bij de te verplaatsen kasten naast de B-rapporten doen, vervolgens (mits je de kasten leeggehaald hebt) de A- en de B-rapporten omwisselen, in de kast leggen, eruit halen, dan weer erin en de B- en de A-rapporten samenvoegen in de kasten, waarna je de kasten op hun oorspronkelijke plaats weer leeghaald en vervolgens weer vult met eerst de A- dan de B-rapporten. Daarna alles ongedaan maken, uren-declaratiebriefjes invullen, en wachten op de volgende uitzendkracht die het weer van voor af aan opnieuw mag gaan doen.

Of je gaat inderdaad gewoon lekker naar huis.

> nou mijn dag was kort maar krachtig, ik ben bijna klaar en wens iedereen een fijne vakantie!
    > veel plezie ook met de UIT, niet TE veel nöllen binnenlöllen want dan is het ook niet leuk meer…
    >
    > tot in september allemaal!
    > tjuus

admin
    Keymaster

hi pieter, kun je geen ABBA-rapport maken?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.